• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202032835

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202032835

OF-228422

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294837

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36210021

DAMYS, s.r.o.

Šafárikova 71, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a iné pekárenské výrobky 2020

Chlieb

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a iné pekárenské výrobky 3
Funkcia
Čerstvé a prvotriedné pečivo a pekárenské výrobky určené strávnikom na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konzumný chlieb 1000g ks 3000
Konzumný chlieb rezaný, balený 1000g ks 450
Konzumný chlieb rezaný, bal. 1/2 500g ks 5000
Strúhanka 1000g ks 250
Toastový chlieb rezaný, balený 600g ks 30
Bageta 250g ks 100
Banketové pečivo 30g ks 100
Biele pečivo št. nesyp. rožok 40g ks 600
Biele pečivo št. nesyp. žemľa 50g ks 100
Celozrnný rožok 50g ks 100
Cesnakový slimák 90g ks 100
Veka na chlebíčky 400g ks 20
Celozrnná šatôčka slivková 60g ks 50
Croisant s nugátovou náplňou 80g ks 350
Kakaový závin balený 1/2 180g ks 100
List. Šatôčka marmeládová 60g ks 350
Slimák makový, orechový, tvarohový, kakaový 50g ks 350
Smajlík svetlý, tmavý 90g ks 600
Šiška čokoládová, marhuľová, pudingová 70g ks 350
Tvarohový závin, balený 1/2 180g ks 10
Vianočka bez hrozienok balená 200g ks 100
Knedľa parená 600g ks 100
Parené buchty s marmeládou 330g ks 100
Večerný chlieb bielkovinový 600g ks 10
Listový hrebeň makový, orechový, tvarohový 60g ks 350
Musli pletenec jablkový ks 100
Pudingová buchta 70g ks 350
Slimák makový - 2ks balený 100g ks 50
Škvarkový pagáč 40g ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkové ceny požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodaniach.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky.
Celkové množstvá sú uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ za zaväzuje dodávať všetky položky uvedené v tejto zmluve. Opakujúce sa nedodanie niektorej položky uvedenej v zmluve sa považuje za porušenie dohody a odberateľ je oprávnený od dohody odstúpiť.
Dodávateľ je pri dodaní tovaru zaviazaný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jeho zdravotná nezávadnosť a kvalita. Tovar musí byť dodávaný v požadovanej akosti a kvalite I. triedy v zmysle zákona o potravinách, Potravinovom kódexe a platných právnych predpisov.
Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním,) a to v  dňoch od pondelka do soboty ( t.j 6x v týždni) v čase od 04:00 hod - 06:30 hod. Objednávateľ je povinný objednať tovar u dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 7,00 - 15,00 hod najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním tovaru.
Objednávateľ bude tovar podľa tejto zmluvy objednávať u dodávateľa na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky, v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh a množstvo tovaru. Objednávateľ žiada o telefonické alebo mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky v závislosi od spôsobu objednania tovaru objednávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.)
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 12 hodín po dodaní tovaru. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady tovaru dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 1 hodiny od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vrátenia tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru od iného dodávateľa. V tomto prípade si zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny , rozdiel uhradiť.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť, v čo najkratšom čase, najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
Zmluva sa uzatvára na dobu od 1.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

13 270,00 ks

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2020 11:01

14.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 14:07 - Vstupná ponuka 7 188,40 € Cena bez DPH
10.12.2020 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 7 188,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS