35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
47164557
MINEGIS s.r.o.
Tibavská 1608/33, Košice - mestská časť Krásna, 04018, SVK
Profylaktika a servis meteostaníc
profylaktika, servis, meteostanice
Služba, Tovar
1. Profylaktika a servis meteostaníc METEX_XCR
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie bezporuchovej prevádzky meteostaníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Servisná a profylaktická činnosť | hodina | 700 | ||
2. Dopravné náklady | km | 15000 | ||
3. Mesačná pohotovosť v zimnom období (1.11. - 31.3.) | mesiac | 20 | ||
4. Základná doska METEXXCR | ks | 10 | ||
5. GSM, HSPDA modem 12V | ks | 10 | ||
6. Akumulátor Lítium 12 V 20Ah | ks | 50 | ||
7. Trakčná batéria 12V 140 Ah | ks | 60 | ||
8. Solárny fotovoltaický panel 90 W | ks | 15 | ||
9. Solárny regulátor MPPT | ks | 15 | ||
10. Kamera IP HD 2MP | ks | 15 | ||
11. IR Iluminátor 12V, dosah 30 m | ks | 10 | ||
12. Rozširujúci komunikačný modul na spracovanie obrazu HD | ks | 10 | ||
13. Ultrazvukový snímač sily a smeru vetra | ks | 10 | ||
14. Snímač vonkajšej teploty a vlhkosti (senzor STH), napätie 3,3 V | ks | 10 | ||
15. Snímač analýzy stavu vozovky PaweMet 02 (indikácie Suchý povrch, Mokrý povrch, Ľad, Zvyšková soľ, Orientačná výška vody na vozovke) | ks | 30 | ||
16. Uzamykateľná kovová skrinka (600 x 400 x 260 mm) visiacim zámkom | ks | 60 | ||
17. Nerezová konzola na skrinku (600 x 400 mm) | ks | 60 | ||
18. Nerezová konzola solárneho panela (780 x 670 mm) | ks | 15 | ||
19. Nerezová konzola so strieškou pre kameru (150 x 150 mm) | ks | 15 | ||
20. Inštalačný materiál (prechodky,svorky, káble a ističe) | sada | 60 | ||
21. Inštalačná krabička pre elektroniku meteostanice (300 x 200 mm) | ks | 15 |
Názov |
1. Táto zmluva o dielo (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Miesto plnenia - Košický kraj. |
3. Počet prevádzkovaných meteostaníc je v súčasnosti 78, ich počet sa môže počas platnosti zmluvy meniť. |
4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
5.1 požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek profylaktík a servisu meteostaníc v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
5.2 v prípade ak dodávateľ bude zabezpečovať požadovaný predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov je potrebné predložiť: |
- zoznam subdodávateľov a podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), pričom subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje subdodávateľ len vo vzťahu ... |
... k tej časti predmetu zmluvy, ktorú má subdodávateľ plniť. |
5.3 v prípade, že požadovaný predmet zmluvy nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
6.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
6.2 predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - profylaktika a servis meteostaníc - doklady", |
6.3 vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 5.1 a farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 5.2 respektíve 5.3, |
6.4 najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
7. Dodávateľ je povinný vyhotoviť doklad o poskytnutí služby t. j. záznam o vykonaní servisu zariadenia, resp. o jeho profylaktike, na ktorom uvedie údaje o vykonaných servisných opravách a použitých náhradných dieloch, množstve, cene za vykonané servisné opravy a ktorý po potvrdení oprávnenou osobou objednávateľa bude slúžiť ako doklad pre fakturáciu príslušného výkonu. V prípade dodávky náhradných dielov potrebných k odstráneniu poruchy, bude tvoriť prílohu aj dodací list. |
8. Dodávateľ je povinný v zimnom období t. j. od 1.11. - 31.3. monitorovať stav staníc za účelom bezporuchovej prevádzky. Výkon aktívnej pohotovosti sa bude fakturovať v zimnom období mesačne. V prípade poruchy je povinný bezodkladne informovať objednávateľa písomnou formou, t.j. emailom na dohodnutú adresu. Počet servisných hodín, dopravné náklady a náklady na náhradné diely budú fakturované samostatne mimo výkonu aktívnej pohotovosti. |
9. Dodávateľ bude poskytovať služby priebežne, na základe nahlásenia poruchy objednávateľom. Po zistení poruchy objednávateľ túto skutočnosť nahlási dodávateľovi servisných služieb e-mailom. Oznámenie poruchy možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade nahlásenie poruchy objednávateľ vykoná písomne najneskôr nasledujúci pracovný deň. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v jednotlivých písomných objednávkach. |
10. Dodávateľ je povinný odstrániť poruchu: v zimnom období (01.11.-31.03.) do 48 hodín od nahlásenia poruchy, v letnom období (01.04.-31.10.) do 14 dní od nahlásenia poruchy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytované služby. |
12. Dodávateľ prehlasuje, že služby a tovar, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie sú zaťažené právami tretích osôb. |
13. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia predmetu zmluvy použiť výhradne nové originálne náhradné diely alebo nové náhradné diely kompatibilné s meteostanicou typu METEX_XCR. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov ešte pred vykonaním výmeny a právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných služieb. |
15. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek). |
16. Dodávateľ zodpovedá za škody na meteostaniciach vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť. |
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
18. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
19. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu vykonaných servisných úkonov v trvaní 12 mesiacov a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
20. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád poskytnutého plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný prevzatie reklamácie potvrdiť emailom najneskôr do 24 hod. od prevzatia reklamácie. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 48 hodín od prevzatia reklamácie. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným zariadením nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť používané. |
22. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty plnenia, |
b) nedodržanie kvality plnenia, |
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na predmet zákazky, v lehote uvedenej v bode 6, |
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov , |
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
g) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom |
23. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
23.12.2020 00:00 — 18.12.2024 23:59
1,00 súbor
163 304,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2020 15:09
17.12.2020 15:15
17.12.2020 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2020 14:39 - Vstupná ponuka | 150 560,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2020 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 560,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: