00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie papierových stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok (nie stravovacích kariet) s ochrannými prvkami, vydávaných uchádzačom, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (NHSP) | € | 4,50 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 4800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu v € a dobu platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač, atď.) |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta) | Stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem |
Vyhotovenie a doručenie stravných pokukážok | po 20 ks (vo väzbe / obálke) |
Názov |
Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na rok 2021, na základe čiastkových objednávok, mesačne v objeme cca 400 ks (podľa potreby). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo doručenia objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok sa jej hodnota upraví písomným dodatkom. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, telefonicky, e-mailom, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Náklady spojené so zmenou NHSP sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku poplatku za poskytnuté služby je nemenná počas platnosti zmluvy a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za skutočne dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude obsahovať NHSP a ich množstvo, poplatok za poskytnuté služby a z DPH z ceny za poskytnuté služby. Fakturovaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplne údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
Vrátane dopravy a doručenia na miesto plnenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka v ktorom boli vydané. |
Miesto dodania stravných poukážok: Žilina, Čadca, Považská Bystrica |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania formou stravných poukážok, províziu dodávateľa, dane, balenie, poistné, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. Jeho výška sa vyjadruje % z NHSP. |
Celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania je súčinom celkovej ceny za stravnú poukážku a množstvom stravných poukážok. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní doručí objednávateľovi nižšie uvedené doklady, v prípade ak tak neurobí, bude jeho ponuka vylúčená a uzavretá zmluva neplatná: |
1. Zoznam stravovacích zariadení v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa s celoročnou prevádzkou, počas celého týždňa v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod., nepatria sem predajne mäsa, bistrá, kaviarne, pivárne, čajovne, lahôdky a pod.: |
2. v meste Žilina min. 70 prevádzok, v meste Čadca min. 70 prevádzok a v meste Považská Bystrica min. 40 prevádzok |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že rámcová dohoda platí na 12 mesiacov, a to od 1.12.2021 do 31.12.2021. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Uvedené množstvá sú maximálne, v prípade nižšej požiadavky a následnej objednávky napr. pri zmene odpracovaných dní jednotlivými zamestnancami, je možné toto množstvo znížiť. |
Dodávateľ je povinný prevziať od objednávateľa do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka nespotrebované stravné poukážky a vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa ich nominálnej hodnote. |
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
Stravné poukážky dodané po 1. novembri daného kalendárneho roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadsoť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z. |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 sada
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2020 08:54
14.12.2020 08:30
14.12.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2020 08:59 - Vstupná ponuka | 21 600,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2020 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 599,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: