• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202032754

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202032754

OF-228479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294827

Objednávateľ

31305784

SLUŽBA m.p. Stropkov

Hviezdoslavova 17/26, Stropkov, 09101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v zmluvných stravovacích zariadeniach úspešného uchádzača, akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača od 01.01.2021 do 31.12.2022
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravná poukážka 1 ks - nominálna hodnota € 5
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy kus 24628
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Plnenie sa uskutoční na základe mesačných čiastkových objednávok
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Výška provízie je vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane,
balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: 1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. provízie za stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní doručiť objednávateľovi: 1. Rozpis sadzieb DPH (sadzba DPH za stravné poukážky a sadzba DPH za províziu), vrátane súm DPH (suma DPH k cene 1 stravnej poukážky a suma DPH k provízii za 1 stravnú poukážku) a sumy provízie za 1 stravnú poukážku.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Preplatenie vrátených stravných poukážok dodávateľ preplatí vrátené stravné poukážky v sume nominálnej hodnoty

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 17/26, Stropkov, Stropkov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 10:00 — 31.12.2022 10:00

24 628,00 kus

123 718,76

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 15:48

14.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 15:55 - Vstupná ponuka 123 718,76 € Cena s DPH
08.12.2020 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 123 717,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS