• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 15:17
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 16:15

Detail zákazky Z202032726

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 15:17
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 16:15

Základné údaje

Z202032726

OF-228126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5306971

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, tavený syr,bryndza, tvrdý syr, tvaroh, smotana, jogurt, tatárská omáčka

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mlieko kravské, trvanlivé, 1,5% obsah tuku, 1l balenie l 5472
smotana na varenie, 12% tuku, 1 l balenie l 46
rastlinné maslo, minimálne množstvo tuku 25%, 20 g balenie ks 3200
smotana kyslá, 12% obsah tuku, 0,2 l balenie ks 130
maslo čerstvé, vyrobené zo smotany, množstvo mliečneho tuku minimálne 82%, 250 g balenie kg 983
rastlinný tuk roztierateľný na pečenie a varenie, obsah tuku minimálne 72%, 250 g balenie kg 2
rastlinný tuk jedlý na prípravu polevy a na smaženie kg 16
tvaroh jemne hrudkovitý, konzumný, tučný mliečny výrobok so sušinou minimálne 28%, tuk v sušine minimálne 23% bielej farby, kyslo-mliečnej chuti, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka, vážený kg 236
tvaroh jemne hrudkovitý, konzumný, tučný mliečny výrobok so sušinou minimálne 28%, tuk v sušine minimálne 23% bielej farby, kyslo-mliečnej chuti, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka, 250 g balenie ks 24
syr Eidam, prírodný, polotvrdý, nezrejúci, plnotučný syr, tuk v sušine minimálne 45%, sušina najmenej 56% hmotnosti kg 277
syr údený kg 39
syr Oštiepok údený, nezrejúci, polomäkký, polotučný syr, parený, údený,  tuk v sušine minimálne 40%, sušina minimálne 48% hmotnosti kg 22
syr tavený, balenie s obsahom 140g/8 ks, obsah sušiny minimálne 34%, tuk v sušine minimálne 45% ks 286
syr Niva s plesňou alebo ekvivalent, polomäkký zrejúci plnotučný syr s ušľachtilou plesňou vo vnútri hmoty, tuk v sušine minimálne 45%, sušina minimálne 48% hmotnosti kg 22
bryndza, prírodný zrejúci syr, vyrobený mletím zmesi ovčieho a kravského syra. Podiel ovčieho syra minimálne 50% v hmotnosti sušiny, farba biela až žltkastá. Sušina minimálne 44% hmotnosti, tuk v sušine minimálne 38% hmotnosti, termizovaná kg 27
jogurt biely, smotanový, 10% tuku v sušine, 150 g balenie ks 2585
jogurt ochutený, smotanový, minimálne 4 druhy príchutí, 10% tuk v sušine, ovocná zložka 15%, 145 g balenie ks 2217
termix, minimálne 3 druhy príchutí, termizovaný smotanovo-tvarohový dezert, tvaroh  minimálne 48%, sušina 25%, obsah tuku 2%, smotana minimálne 6,5%, 90 g balenie ks 1395
puding so šľahačkou, minimálne dve príchute, smotana minimálne 9%, 200 g balenie ks 492
tatárska omáčka 5 kg ks 4
treska ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dátum minimálnej trvanlivosti/ dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako uvedený počet dní 14
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky do skladových priestorov v mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú, obdobie 6 mesiacov od 1.1.2021 do 30.06.2021.
Zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zákazky.
Predmet zmluvy musí byť dodaný do dvoch pracovných dní od dátumu prevzatia čiastkovej objednávky, v časovom intervale 3x za týždeň. Čiastkové objednávky budú uskutočnené telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty v pracovný deň.
Objednávateľ v jednotlivých čiastkových objednávkach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky ( v ks, kg alebo l).
Dodávka objednaného tovaru bude v pracovné dni v čase od 07:00 hod. do 10:00 hod, dvakrát do týždňa.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, v dodacom liste, názov potraviny, dátum min.trvanlivosti/ dátum spotreby.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku. Platba bude uskutočnená na základe odsúhlasenia faktúry dodávateľa. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Faktúry za dodanie tovaru sa vystavujú dekádne .
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne), napr. číslo faktúry, číslododacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Zodpovednosť za vady tovaru sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka, §422 a nasl.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

6

1,00 ks

16 235,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 14:24

15.12.2020 15:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 15:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 14:49 - Vstupná ponuka 16 235,60 € Cena s DPH
15.12.2020 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 16 199,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS