30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
51160374
Softwarepro PS, s.r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Licencie Microsoft servre
licencie, Microsoft, windows server
Tovar
1. Dodanie licencií pre sieťovú infraštruktúru.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie licencií Microsoft Windows 2019 DC pre sieťovú infraštruktúru v nasledujúcom rozsahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
WinSvrDCCore 2019 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd (9EA-01063) | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OEM licencia | Nepovoľuje sa |
Level GOV | áno |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové licencie pre sieťovú infraštruktúru v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi služby súvisiace s predmetom zákazky a to minimálne dodanie prístupu pre licenčné kľúče. |
1.3 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných licencií, že je autorizovaný na predaj týchto licencií. Dodávateľ musí byť zmluvným predajcom spoločnosti Microsoft Ireland Operations Limited, so sídlom Atrium Building BlockB, Carmenhall Road, Sandyford industrial Estate, Dublin 18, Ireland (ďalej ako „spoločnosť Microsoft“), prostredníctvom ktorého je objednávateľ oprávnený nadobudnúť alebo nadobúdať licencie na produkty spoločnosti Microsoft za podmienok uvedených v zmluvách a objednávkach uzavretých so spoločnosťou Microsoft. |
2.6 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodu 2.5 zmluvy. |
2.7 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.6 zmluvy do 3 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.8 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Licencie musia byť nové, nepoužité. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
7.2 Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať od dodávateľa vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov zariadení, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do päť 2 pracovných dní od obdŕžania takejto požiadavky, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.3 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení predmetu zmluvy podľa platného zmluvného vzťahu fakturovať DPH. Vo svojej cenovej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
7.4 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z bežných výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. Ak cena niektorého z dodávaných zariadení nebude spĺňať uvedenú podmienku, objednávateľ si vyhradzuje neodobrať časť plnenia predmetu zmluvy v tomto jednotlivom prípade. |
7.5 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.3 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
8.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od Zmluvy s 1 (jedno) mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť dňom doručenia Dodávateľovi. |
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, pričom objednávateľ v takomto prípade musí vyzvať dodávateľa a určiť mu dodatočne primeranú lehotu na splnenie záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy a písomne ho upozorniť, že v prípade neplnenia povinností vyplývajúcich zo zmluvy, po stanovenom termíne (po uplynutí uvedenej lehoty) od zmluvy odstúpi |
8.5 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.6 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné z bežných výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení (samostatné hnuteľné veci, prípadne súbory hnuteľných vecí, ktoré majú samostatné technicko-ekonomické určenie, ktorých vstupná cena je vyššia ako 1 700 eur a prevádzkovo-technické funkcie dlhšie ako jeden rok). |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy. |
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN),číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.3 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v lehote do troch (3) pracovných dní uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové licencie pre sieťovú infraštruktúru v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
Navrhnutá hodnota | 1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi originálne licencie pre sieťovú infraštruktúru v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
Na trhu možno naraziť na dva druhy legálneho softwaru - „nový“ software; jeho dodávateľom je spravidla samotný autor softwaru alebo jeho zmluvný partner, - „použitý“ software; jeho dodávateľom môže byť akákoľvek osoba vykonávajúca podnikateľskú činnosť. Podľa rozsudku SD EÚ vo veci C-128/11 UsedSoft použitý software je rovnocenný novému softwaru; každý držiteľ softwaru je oprávnený tento previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa softwaru prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softwaru. „Použitý“ a „nový“ software sú z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softwaru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona, čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Opisný formulár je diskriminačný (teda v rozpore s §10 ods.2 zákona 343/2015 Z.z.) - diskriminuje dodávateľa, ktorý zabezpečuje plnenie predmetu zákazky dodaním použitého softwaru, hoci z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia je použitý software pre objednávateľa rovnako využiteľný.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 6.4 Licencie musia byť nové, nepoužité. |
Navrhnutá hodnota | 6.4 Licencie musia byť originálne, nové alebo použité. |
Na trhu možno naraziť na dva druhy legálneho softwaru - „nový“ software; jeho dodávateľom je spravidla samotný autor softwaru alebo jeho zmluvný partner, - „použitý“ software; jeho dodávateľom môže byť akákoľvek osoba vykonávajúca podnikateľskú činnosť. Podľa rozsudku SD EÚ vo veci C-128/11 UsedSoft použitý software je rovnocenný novému softwaru; každý držiteľ softwaru je oprávnený tento previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa softwaru prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softwaru. „Použitý“ a „nový“ software sú z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softwaru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona, čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Opisný formulár je diskriminačný (teda v rozpore s §10 ods.2 zákona 343/2015 Z.z.) - diskriminuje dodávateľa, ktorý zabezpečuje plnenie predmetu zákazky dodaním použitého softwaru, hoci z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia je použitý software pre objednávateľa rovnako využiteľný.
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
17.12.2020 15:00
80,00 ks
68 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2020 17:11
14.12.2020 10:00
14.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2020 14:06 - Vstupná ponuka | 68 160,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2020 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 159,85 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: