• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 11:50

Detail zákazky Z202032710

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 11:50

Základné údaje

Z202032710

OF-227895

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277670

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36449814

INTES Poprad, s.r.o.

Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tkanivový procesor REVOS Tissue processor (alebo ekvivalent)

tkanivový procesor, odvodňovací prístroj na tkanivá, komorový systém, bioptické tkanivá

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tkanivový procesor REVOS Tissue processor (alebo ekvivalent)
Funkcia
1. Tkanivový procesor so systémom miešania reagencií v pracovnej komore formou rotácie kaziet v reagenciách v pracovnej komore umožňujúci najkvalitnejšie odvodnenie a presýtenie všetkých veľkostí a typov vzoriek.
2. Technológia zariadenia umožňujúca spracovávať bežné vzorky v skrátených protokoloch, čím sa významne skracuje čas potrebný na spracovanie vzoriek v histopatologickom laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rozmery zariadenia (dĺžka x šírka x výška) cm 58x85x137
2. Váha zariadenia kg 165
3. Váha zariadenia vrátane náplní kg 240
4. Kapacita vzoriek - počet ks 300
5. Nastaviteľná teplota procesov mimo parafínu až do °C 55
6. Celkový objem zásobníkov parafínu liter 5,6
7. Zásobníky parafínu - množstvo ks 3
8. Zásobníky na reagencie - množstvo ks 11
9. Zásobníky na oplachovacie médium - množstvo ks 3
10. Pracovné programy - počet počet 10
11. Oplachovacie programy - počet počet 8
12.1 Príslušenstvo - Filter z aktívneho uhlia ks 2
12.2 Príslušenstvo - Patassium permanganate (Formaldehyde) filter ks 2
12.3 Príslušenstvo - Odpadné nádoby na parafín ks 5
12.4 Príslušenstvo - Organizované košíky pre histologické kazety ks 6
12.5 Príslušenstvo - Spatula ks 1
12.6 Príslušenstvo - USB Flash Drive ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
13. Ovládanie pomocou farebného dotykového displeja. Áno
14. Ovládací softvér s kontrolovaným prístupom pomocou užívateľských hesiel. Áno
15. Možnosť dávkovať parafín priamo v peletách. Áno
16. Reagencie sú v skladovacích nádobách predhrievané na 35°C. Áno
17. Vzdialená správa prístroja cez Cloud s možnosťou kontroly používaných reagencií. Áno
18. Pripojenie LIMS cez RS232 port.
19. Reléový výstup pre vzdialený alarm. Áno
20 Možnosť nastavenia odloženého štartu Áno
21. Priama fyzikálna kontrola kvality alkoholu pomocou čidla mernej hustoty. Áno
22. Priehľadné veko reakčnej komory pre vizuálnu kontrolu procesu. Áno
23. Systém odsávania pár z priestorov zariadenia a z priestoru nad otvorenou reakčnou komorou a na to nadväzujúci systém ventilácie. Áno
24. Systém ventilácie s uhlíkovými filtrami. Áno
25. Systém ventilácie s filtrami pre zachytenie formaldehydových pár. Áno
26. Plnenie reagencií nasávaním priamo z nádob, v ktorých sú dodávané. Áno
27. Systém likvidácie odpadového parafínu do jednorázových nádob. Áno
28. RFID detekcia reagencií. Áno
29. Sledovanie a zaznamenávanie protokolov. Áno
30. Softvérové vybavenie. Áno
31. Možnosť pripojenia USB. Áno
32. Príslušenstvo. Áno (Minimálne príslušenstvo je špecifikované v bode 12.1 až 12.6 technickej špecifikácie.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícke zariadenie  - Tkanivový procesor REVOS Tissue processor, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“) alebo jeho ekvivalent.
2.0 Ekvivalent zariadenia:
- musí spĺňať všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zmluvy alebo
- ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú uvedené v predmete zmluvy alebo
- ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú uvedené požiadavky na funkčnosť predmetu zmluvy.
2.1 Ekvivalent zariadenia nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy  a prijatím ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy,
2.2 Osobitné požiadavky na plnenie sa vzťahujú aj na ekvivalent zariadenia.
2.3 V prípade, ak ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požiadavky objednávateľa na ekvivalent uvedené v bode 2.0 Osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ má právo zariadenie neprevziať a následne odstúpiť od tejto zmluvy.
3.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, obchodné meno a sídlo výrobcu).
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Oddelenie patológie.
4.1 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku.
4.2 Dodávateľ po dodaní - zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
4.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu.
4.4 Dodávateľ je povinný dodať zariadenie nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach.
4.5 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.6 Nebezpečenstvo  škody na zariadení prechádza na kupujúceho až podpísaním Inštalačného protokolu podľa bodu 4.2 Osobitných požiadaviek na plnenie.
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je osem týždňov.
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní zariadenia (bod 3.5 Osobitných požiadaviek na plnenie ).
6.1 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
7.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania položkový rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 8.1 Osobitných požiadaviek na plnenie.
8.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
8.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
9.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky:
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
c) Vyhlásenie o zhode.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 9.0 a bod 3.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.1 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 9.0 a bod 3.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 9.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu (bod 4.2).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis je do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR  (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

14.12.2020 08:00 — 01.02.2021 15:00

2,00 ks

81 800,00

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, obchodné meno a sídlo výrobcu). Príslušenstvo (množstvo) uvedené v opisnom formulári je kalkulované k 1 ks zariadenia. Zmluvné plnenie: 2 ks zariadenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2020 13:34

11.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 09:18 - Vstupná ponuka 81 000,00 € Cena bez DPH
09.12.2020 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 81 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS