• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202032702

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202032702

OF-227268

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294907

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služby Microsoft Premier Support pre informačné systémy

Informačné systémy, Microsoft Premier Support

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služby Microsoft Premier Support pre informačné systémy
Funkcia
Predmetom zákazky sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation nasadených v prostredí IT infraštruktúry objednávateľa.
Podporné služby Microsoft Premier Support sú ponukou spoločnosti Microsoft Corporation so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ. Spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. Súčasťou služby je riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb pridelenou kontaktnou osobou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reaktívny support - Problem resolution, 1 hodina hodín 23
RAP as a Service - Generic ks 1
Workshop - Generic 3 Day - Open Workshop ks 1
Workshop - Generic 4 Day - Open Workshop ks 1
Designated Support Engineering for SharePoint hodín 256
Designated Support Engineering SMS/SCCM hodín 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb pridelenou kontaktnou osobou, paušálna cena za celé obdobie Zahrnuté
Služby pokrývajú nasledovné oblasti:
A) CUSTUM PROAKTIVE REMOTE
Cieľom proaktívnych služieb je predchádzanie potenciálnych problémov a komplexné a kontinuálne zvyšovanie kvality, výkonnosti a spoľahlivosti prevádzky informačných technológií aplikáciou tzv. cyklov zdokonalenia pozostávajúcich z nástrojov a postupov z nasledovných oblastí:
- Analýza a posúdenie aktuálneho stavu,
- Stabilizácia,
- Prevencia a optimalizácia,
- Ukončenie daného cyklu zdokonalenia.
Analýza a posúdenie aktuálneho stavu: Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft pre zistenie stavu a „zdravia“ systémov pre jednotlivé technológie firmy Microsoft. Spravidla takáto činnosť pozostáva z kontroly nastavenia infraštruktúry pre príslušnú technológiu, zisťovanie úzkych miest, kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb. Predloženie návrhov a odporúčaní pre ďalšiu prevádzku.
Stabilizácia: Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementácia optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky.
Prevencia a optimalizácia: Pomocou opakovaného posúdenia stavu IT sa overuje miera zlepšenia stavu IT oproti prvotnej analýze vykonanej na začiatku cyklu. Cieľom je zotrvať v optimálnom stave IT.
Ukončenie daného cyklu zdokonalenia: Keďže infraštruktúra je neustále meniaci sa ekosystém, ktorý má umožniť prevádzku IT podporujúcu obchodné ciele spoločnosti, rovnako aj proces zlepšovania a zdokonaľovania je kontinuálny a nekončiaci. Po ukončení jedného cyklu sa plánujú v spolupráci so zákazníkom ciele a priority ďalšieho cyklu tak, aby vynaložené prostriedky prinášali konkrétne benefity vo forme efektívnejšej prevádzky IT, vyššej spoľahlivosti a vyššej produktivity práce vďaka lepším znalostiam zamestnancov zákazníka.
B) SEMINÁRE/WORKSHOPY - VZDELÁVANIE A ZVYŠOVANIE ZNALOSTÍ ZÁKAZNÍKA
Semináre majú za cieľ poskytovať technické informácie, ktoré obstarávateľovi pomôžu pri návrhu, vývoji a zavedení technológií Microsoft, Vedú ich certifikovaní inštruktori a usporiadané môžu byť u zákazníka alebo v priestoroch dodávateľa. Pokiaľ sú zvolené semináre vo vlastných priestoroch, pred uskutočnením seminára dôjde k oboznámeniu so špecifikáciami pre konfiguráciu prostredia zákazníka. Semináre majú rôzny rozsah. Sú zamerané na technológie spoločnosti Microsoft formou prezentácií kombinovaných s praktickými cvičeniami. Aktuálny zoznam ponúkaných seminárov je publikovaný v katalógu
služieb Premier support.
C) RAP (RISK ASSESSMENT PROGRAM)
Služba RAP (Risk Assessment Program) podrobne analyzuje prostredie objednávateľa z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom je podrobný report s popisom chýb v prostredí objednávateľa s návrhom možných zlepšení. RAP sa skladá z nasledovných krokov:
• Zber údajov automatizovaným spôsobom a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry.
• Vyplnením dotazníka pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie.
• Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie
• Definovanie zdravia alebo kondície systému
• Definovanie prevádzkových rizík
• Vytvorenie záverečného reportu obsahujúceho všetky nálezy
• Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia.
D) REAKTÍVNY SUPPORT - PROBLEM RESOLUTIONV rámci služieb Premier Support je prístup ku špičkovým expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni, pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov, súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft. Incidenty sú riešené a prioritizované v závislosti od ich závažnosti. Nasledujúca tabuľka popisuje postupy pri jednotlivých úrovniach:
Závažnosť a spôsob oznámenia 1 Ohlásenie iba prostredníctvom telefónu
Situácia u zákazníka Katastrofický dopad na podnik: - zákazník prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) podnikové procesy a nemôže poriadne pokračovať v práci - situáciu je nutné začať riešiť okamžite
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft - reakcia na prvý telefonát maximálne do1 hodiny - čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko zákazníka - nepretržité úsilie pri riešení (24 hodín, 7 dní v
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft v týždni), - urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft, - informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft
Očakávaná reakcia zákazníka - informovanie vyššieho vedenia príslušného podniku zákazníka, - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni), - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu
Očakávaná reakcia zákazníka riadenia zmien
Závažnosť a spôsob oznámenia A Ohlásenie iba prostredníctvom telefónu
Situácia u zákazníka Kritický dopad na podnik: - podnik zákazníka vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb - situáciu je nutné začať riešiť do 1 hodiny
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft - reakcia na prvý telefonát maximálne do 1 hodiny, - personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku zákazníka podľa potreby, - nepretržité úsilie pri riešení (24 hodín, 7 dní v týždni),
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft - informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft
Očakávaná reakcia zákazníka - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni) - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien - informovanie vedenia
Závažnosť a spôsob oznámenia B Ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu
Situácia u zákazníka Stredne závažný dopad na podnik: - podnik zákazníka vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom - situáciu je nutné začať riešiť
Situácia u zákazníka - situáciu je nutné začať riešiť do 2 pracovných hodín
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft - reakcia na prvý telefonát maximálne do 2 hodín - úsilie pri riešení počas pracovnej doby
Očakávaná reakcia zákazníka - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovných hodín - spolupráca a reakcia orgánu riadenia zmien najneskôr do 4 pracovných hodín
Závažnosť a spôsob oznámenia C Ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu
Situácia u zákazníka Malý dopad na podnik: - podnik zákazníka funguje s menej závažným alebo žiadnym poškodením služieb - situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako do 4 pracovných hodín
Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft - reakcia na prvý telefonát maximálne do 4 hodín - úsilie pri riešení počas pracovnej doby
Očakávaná reakcia zákazníka - presné kontaktné údaje o zodpovednej osobe - schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín
Táto reaktívna podpora zahŕňa aj Rýchlu podporu formou návštevy na pracovisku. Podporu formou návštevy na pracovisku je možné čerpať z pred kontrahovaných hodín. V prípade, že nejde o závažnosti typu 1 a A, schopnosť poskytovať túto podporu závisí od dostupnosti zdrojov. Obsah podpory formou návštevy na pracovisku sa bude líšiť podľa situácie, prostredia a závažnosti dopadu problému na podnik.
E) RIADENIE PODPORY ZÁKAZNÍKA A PLÁNOVANIE SLUŽIEB PRIDELENOU KONTAKTNOU OSOBOU
Každému zákazníkovi služby Premier Support je pridelený zamestnanec firmy Microsoft, zodpovedný za riadenie podpory zákazníka (TAM), ktorý úzko spolupracuje s riadiacimi a technickými pracovníkmi vašej organizácie a zaistí že služba Premier Support pokryje špecifické potreby a požiadavky vašej spoločnosti. TAM pravidelne komunikuje s určenými pracovníkmi zákazníka, informuje ich o priebehu riešenia problémov, poskytuje informácie o stave čerpania služieb, spolupracuje s určenými pracovníkmi zákazníka pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizuje školenia a workshopy podľa potrieb
zákazníka pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizuje školenia a workshopy podľa potrieb zákazníka, doručuje proaktívne informácie a predstavuje styčný bod pre komunikáciu medzi zákazníkom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach, popísaných v zmluve Premier Support. Ide najmä nasledovné činnosti:
- plánuje, riadi a kontroluje dodávky služieb podpory
- organizuje aktivity v rámci proaktívnych služieb
• organizuje štandardizované workshopy z katalógu proaktívnych služieb podľa požiadavky zákazníka v zmysle plnenia zmluvy • v prípade želania zákazníka na špecifický workshop alebo na drobné konzultácie s konzultantmi spoločnosti Microsoft, TAM takéto stretnutie zabezpečí v prijateľnom časovom horizonte a informuje zákazníka akým spôsobom je možné kryť tieto výkony prostredníctvom kontraktu resp. dodá zákazníkovi ponuku tak, aby si mohol tieto služby doobjednať
• v prípade healthcheck zabezpečuje naplánovanie takejto kontroly, identifikáciu a priradenie adekvátnych zdrojov (certifikovaný odborník firmy Microsoft) a zabezpečuje v spolupráci so zákazníkom vypracovanie tzv. Remediation plan (plán odstránenia nájdených rizík) na základe záverečnej správy (Risk assessment and healthcheck report)
- kontroluje proces riešenia eskalovaných incidentov
• na dennej báze reviduje a konzultuje so zákazníkom eskalované incidenty a zodpovedá za dodanie všetkých potrebných informácií (popis prostredia, riešenia, logy... ) a za efektívne riešenie daného problému • v spolupráci so zákazníkom odsúhlasuje úroveň závažnosti eskalovaných incidentov • informuje zákazníka o priebehu riešenia eskalovaného incidentu a priebežnom čerpaní hodín určených pre reaktívne služby
• v prípade nespokojnosti zákazníka s priebehom riešenia daného incidentu zodpovedá za všetky potrebné kroky vedúce k vyriešeniu problému k spokojnosti zákazníka, prípadne o poskytnutie adekvátnej náhrady za inžiniera podpory, alebo zabezpečí podporu priamo u zákazníka (onsite) • v prípade, že riešenie problému závisí od spolupráce viacerých dodávateľov, zabezpečuje a zodpovedá za efektívnu komunikáciu medzi dodávateľmi
• v špecifickom prípade ak nie je dostupné riešenie pre eskalovaný problém je možne zažiadať o dodanie tzv. „custom fixu“ zo strany vývojového tímu pre daný produkt, v takomto prípade je na zodpovednosti príslušného TAMa zostavenie business case-u a sprostredkovanie potrebných informácii medzi zákazníkom a vývojovým tímom spoločnosti Microsoft
• v prípade, že nastane kritická situácia (incident závažnosti A alebo 1), ktorá má za následok ohrozenie samotného fungovania zákazníckej organizácie, je TAM zodpovedný za okamžité priradenie inžiniera podpory, za rýchlu a efektívnu komunikáciu medzi zákazníkom a inžinierom, monitoruje stav riešenia incidentu, prípadne zabezpečuje tzv. Rapid onsite support service (ROSS) – pomoc pri riešení kritickej situácie priamo u zákazníka
- v prípade nedostupnosti TAMa z dôvodu práceneschopnosti alebo čerpania dovolenky príslušný TAM zabezpečí za seba náhradu (backup TAM) a informuje o tomto príslušné kontaktné osoby definované zákazníkom
- v prípade že Premier support kontrakt obsahuje aj dodávku konzultačných služieb zodpovedá za dodávku týchto služieb v súlade so zmluvou, má na starosti prípravu výkazov prác, preberacích protokolov a dodávku projektovej dokumentácie
- v spolupráci so zákazníkom vypracováva štandardizovaný plán dodávky služieb, ktorý obsahuje časový harmonogram plánovaného čerpania hodín na proaktívne služby, informácie o prostredí zákazníka a o plánovaných projektoch s približným časovým harmonogramom realizácie. Tento plán je priebežne aktualizovaný v spolupráci so zákazníkom
- na prianie zákazníka poskytuje revíziu projektov (bežiacich alebo plánovaných) z pohľadu podporovateľnosti zo strany spoločnosti Microsoft v objeme pred kontrahovanom kontraktom
- poskytuje zákazníkovi podporu a pomoc pri zavádzaní metodológií pre riadenie procesov prevádzky IT
- na vyžiadanie zákazníka pripraví report o stave čerpania hodín z kontraktu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support.
Dodávateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ najmä predloží do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvu MBSA Microsoft Business and Services Agreement alebo inú rámcovú servisnú zmluvu, ktorú má uzavretú so spoločnosťou Microsoft (napr. MSA - Master Services Agreement) a Zmluvu Premier Support for Partners alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu, ktorá deklaruje zmluvný vzťah dodávateľa so spoločnosťou Microsoft a oprávnenie dodávateľa poskytovať plnenie podľa tejto zmluvy.
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. Do ceny je možné započítať len ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH.
Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny ( cena bez DPH, DPH a cena s DPH) jednotlivých položiek do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. Všetky ceny uvedie zaokrúhlene na dve desatinné čísla.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov.
Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Cenu je možné meniť iba pri zmene zákonnej sadzby DPH, pri zmene colných a daňových predpisov, v dôsledku legislatívnych zmien, ktoré majú dopad na tvorbu ceny, alebo preukázateľnou zmenou výrobných cien vždy len po vzájomnej dohode zmluvných strán v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z..
Požadovaná lehota dodania: priebežne 6 mesiacov od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

17.12.2020 11:00 — 30.06.2021 13:30

479,00 hodina

166 621,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2020 13:08

14.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 470
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 16:26 - Vstupná ponuka 166 620,00 € Cena s DPH
09.12.2020 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka 166 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS