• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 13:15

Detail zákazky Z202032682

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 13:15

Základné údaje

Z202032682

OF-223138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294823

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Občerstvenie

Občerstvenie

  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 15811300-9 - Croissanty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Občerstvenie
Funkcia
Priebežné zabezpečovanie dodávky tovaru podľa potrieb Objednávateľa, vrátane dopravy na miesta plnenia.
Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad.
Dodanie bude prebiehať na základe objednávok Objednávateľa. Frekvencia objednávok maximálne 1 krát mesačne pre každé pracovisko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Croissant (60 g) ks 88000
2. Oblátky s kakaovou krémovou náplňou v kakaovej poleve (33 g) ks 200000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Croissant (minimálne požadované zloženie - cesto) Cesto: pšeničná múka, rastlinné oleje, cukor, glukózo-fruktózový sirup, droždie, jedlá soľ, stabilizátor, regulátor kyslosti, vanilín, konzervačná látka.
1. Croissant (minimálne požadované zloženie - náplň) Kakaová náplň 23%: palmový olej, glukózový sirup, cukor, odtučnený kakaový prášok 7%, sušené odtučnené mlieko, etanol, emulgátor, vanilín, želírujúca látka, konzervačná látka (sorban draselný 0.1%).
1. Croissant (minimálne výživové hodnoty na 100 g) Energetická hodnota výrobku 1887 kJ/453 kcal, tuky 28g - z toho nasýtené mastné kyseliny 14g, sacharidy 43g - z toho cukry 15g, bielkoviny 6g, soľ 0,5g,
1. Croissant (balenie a skladovanie) Balenie - individuálne každý kus v uzavretom obale s ochrannou atmosférou. Veľkosť balenia 60g. Skladovanie v suchom prostredí a pri teplote do 25 stupňov Celzia. Minimálna trvanlivosť 80 dní.
2. Oblátky s kakaovou krémovou náplňou (64%) v kakaovej poleve (minimálne požadované zloženie) Múka pšeničná, Cukor, Tuk rastlinný palmový a kokosový, Poleva kakaová 7,5% (cukor, tuk rastlinný palmový a maslovníkový, kakao odtučnené 17 %, srvátka sušená, emuglátor E442 a E476, aróma),
2. Oblátky s kakaovou krémovou náplňou (64%) v kakaovej poleve (minimálne požadované zloženie) Srvátka sušená, Kakao odtučnené 4%, Múka sójová, Škrob kukuričný, Olej rastlinný , Emulgátor (lecitíny), Arómy, Mlieko sušené plnotučné, Kypriaca látka (uhličitany sodné), Žĺtok vaječný sušený
2. Oblátky s kakaovou krémovou náplňou (64%) v kakaovej poleve (minimálne výživové hodnoty na 100 g) Energetická hodnota 2202 kJ / 527 kcal, Tuky 29g z toho nasýtené mastné kyseliny 19g, Sacharidy 59g z toho cukry 40 g, Vláknina 3g, Bielkoviny 6g
2. Oblátky s kakaovou krémovou náplňou (64%) v kakaovej poleve (balenie a skladovanie) Balenie - individuálne každý kus v uzavretom obale. Veľkosť balenia 33g. Skladovanie v suchom prostredí. Minimálna trvanlivosť 8 mesiacov od dátumu výroby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
2.) Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia.
3.) Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
4.) Dodávateľa sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávka bude zaslaná Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred dodávkou tovaru.
5.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
6.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
7.) Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni Dodávateľ na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia.
8.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka.
9.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry.
10.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
11.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením.
12.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru.
13.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní.
14.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
15.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 15.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu
pokračovanie 16.): predmetu zákazky tak,ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto rámcovej dohody.
17.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
18.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu.
19.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady.
20.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody.
21.) Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
22.) Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, Slovenská republika

12

1,00 súbor

52 912,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2020 13:19

14.12.2020 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 155
 164
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 07:58 - Vstupná ponuka 52 912,00 € Cena bez DPH
11.12.2020 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 52 911,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS