30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
10928693
Štefan Mesároš - VEZOPAX
Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
Ovocie, Zelenina, Jablká, Banány, Pomaranče, Mandarínky, Orechy, Mrkva
Tovar, Služba
|
1. Ovocie a zelenina
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Čerstvé nepoškodené ovocie, zelenina, 1. triedy určené osobám na priamu konzumáciu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kapusta hlávková biela | kg | 800 | ||
| Kapusta hlávková červená | kg | 500 | ||
| Uhorky šalátové | kg | 400 | ||
| Kapusta kvasená | kg | 500 | ||
| Cibuľa suchá | kg | 800 | ||
| Mrkva praná | kg | 400 | ||
| Karfiol | ks | 90 | ||
| Kel cca 1 kg | kg | 90 | ||
| Paprika zelená PCR | kg | 50 | ||
| Paradajky | kg | 500 | ||
| Jablká červené | kg | 600 | ||
| Jablká golden | kg | 600 | ||
| Brokolica cca 500g | ks | 90 | ||
| Pomaranče | kg | 500 | ||
| Mandarinky | kg | 200 | ||
| Banány | kg | 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
| Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. | dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
| kvalita zeleniny, ovocia | akosť I. trieda |
| kvalita zeleniny, ovocia | vlastnosti čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu, chuti |
| geneticky modifikované | nie |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2021 do 31.12.2021 t.j. na 12 mesiacov pričom objednávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť dodatok ku zmluve do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky. |
| V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
| Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2021. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
| Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
| Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. |
| Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
| Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
| Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
| Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
| Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
| Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
| V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
| Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
| Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní. |
| Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
| Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj: ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, |
Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2021 06:00 — 31.12.2021 14:00
1,00 súbor jednotiek
6 264,31
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2020 10:39
10.12.2020 10:45
10.12.2020 11:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.12.2020 12:13 - Vstupná ponuka | 6 240,31 | € | Cena s DPH |
| 07.12.2020 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 240,31 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: