36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
respirátor, FFP2, bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
1. Respirátor typ FFP2 , bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor s gumičkami na uchytenie | ks | 20000 | ||
- počet gumičiek na respirátore | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Respirátor typ FFP2, EN 149:2001+A1:2009, s filtračnou ochranou minimálne 94% (FFP2) alebo ekvivalent KN95, N95, P2, DS, Korea 1st | - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
- | - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh |
- | a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody. |
- | - certifikát podľa technickej normy EN 149:2001+A1:2009 alebo GB 2626-2006 alebo NIOSH-42CFR84 alebo AS/NZA 1716:2012 alebo KMOEL - 2017-64 alebo JMHLW-Notification 214, 2018 |
- | - každý respirátor označený priamo na produkte značkou CE, číslom notifikovanej osoby, a príslušnou normou. - samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale. |
- | - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát so záverečným protokolom najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. V prípade vyhotovenia týchto dokumentov v cudzom jazyku taktiež úradný preklad do slovenského alebo českého jazyka. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, prehlásenie o zhode a atest. |
Termín dodania tovaru oznámi, potvrdí dodávateľ objednávateľovi na základe čiastkovej objednávky najmenej 1 deň vopred na jeho emailovú adresu. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a certifikovanom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - | - každý respirátor označený priamo na produkte značkou CE, číslom notifikovanej osoby, a príslušnou normou. - samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale. |
Navrhnutá hodnota | - | - každý respirátor označený priamo na produkte značkou CE, číslom notifikovanej osoby, a príslušnou normou. - samostatne hygienicky balené po 1ks. |
Pri množstevnom balení dochádza k zníženiu hygienických požiadaviek a preto žiadame obstarávateľa aby boli respirátory zabalené jednotkovo.
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.12.2020 09:00 — 18.12.2020 12:00
20 000,00 ks
46 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2020 09:55
10.12.2020 11:00
10.12.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2020 10:20 - Vstupná ponuka | 46 788,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2020 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: