• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 09:20

Detail zákazky Z202032644

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 09:20

Základné údaje

Z202032644

OF-226851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277655

Objednávateľ

00610992

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Prešove

Hollého 5, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov

Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v minimálnom počte 5 000 stravovacích zariadení na území SR.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo lístkov ks 14000
Nominálna hodnota lístka € 3,90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných lístkov podľa objednávky.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu.
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP% =(((CCPZ - CCSLBP) : CCSLBP) : 1,2 ) x 100
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania.
CCSLBP - Celková cena stravných lístkov bez provízie v € - je nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na dve desatinné miesta na základe nasledujúceho vzorca: VP = (3,90 € x VP%) : 100.
20% DPH z VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na dve desatinné miesta na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP x 20) : 100
Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Táto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Doba trvania zmluvy 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného množstva.
V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že postúpenie pohľadávky (pohľadávok) veriteľa podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb.Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka je zakázané.
Zároveň sa zmluvné strany dohodli na tom, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky (pohľadávka) veriteľa, v rozpore s dohodou dlžníka a veriteľa podľa predchádzajúcej vety, t. j. ak budú pohľadávky (pohľadávka) veriteľa postúpené bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, bude takého postúpenie pohľadávok (pohľadávky) veriteľa podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Zmluvné strany zároveň berú na vedomie, že súhlas dlžníka podľa predchádzajúcich dvoch viet je platný len za podmienky, ak bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp.zhotovení diela.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Doba platnosti stravných lístkov pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zistiteľné
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov raz mesačne
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 5, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.12.2020 08:30 — 14.12.2021 14:30

1,00 zákazka

54 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 11:42

11.12.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 11:56 - Vstupná ponuka 54 600,00 € Cena s DPH
07.12.2020 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 54 599,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS