42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
52005551
Ticket Service, s.r.o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronická stravovacia karta, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty a fyzickým osobám definovaným v kolektívnej zmluve prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa na celom území SR. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2021 do 10.01.2022. |
Stravovacia karta nemôže mať charakter všeobecného platobného prostriedku a musí byť určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnancov | € | 4 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek pre zamestnancov | ks | 53490 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov | ks | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 5 rokov s jej uvedením na karte |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie bez PIN kódu priložením karty k POS terminálu, nevyčerpaný kredit na stravovacej karte dočerpávať v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
stravovacia karta má | bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms |
Názov |
Vrátane bezplatnej dopravy na rôzne miesta plnenia v rámci celej SR a bezplatného úvodného zaškolenia zamestnancov so systémom dodávateľa na jednotlivých prevádzkach objednávateľa. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách, provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00%, poplatok za vydanie karty - 0€, poplatok za doručenie karty - 0€, spravovanie online účtu - 0€, sms notifikácie - 0€. |
V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: |
a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, |
b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, |
c) všetky súvisiace transakčné náklady, |
d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky v súlade s právnou úpravou legislatívy tak, aby nedošlo k zmene celkovej hodnoty zmluvy ale k zníženiu počtu stravných jednotiek za obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri vzniku, zmene alebo zániku prevádzky objednávateľa vykonať potrebné zmeny formou dodatku k uzatvorenej zmluve. |
Dodanie stravných kariet dodávateľom do 5 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
Dobíjanie kariet prebieha prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa. Daňový doklad - faktúra - bude objednávateľovi dodaná od dodávateľa do 5-tich pracovných dní po dobití kariet. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za každé stredisko do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočné množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Faktúry budú zasielané elektronicky na uvedené e-mailové adresy, ktoré budú zadané dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na celom území SR objednávateľovi; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. V prípade, že v požadovanom mieste plnenia nemá dodávateľ uzatvorených zmluvných partnerov, zabezpečí v danom mieste pokrytie požadovaných služieb minimálne 7 prevádzkami v bezprostrednom okolí prevádzky objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 1700 zariadení v celej SR z toho minimálne 500 v hlavnom meste Bratislava, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu dodávateľa. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku najneskôr do 5 pracovných dní od poskytnutia adries prevádzok objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy o GDPR. |
Drotárska cesta 46 - kontaktné údaje, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
213 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2020 09:44
10.12.2020 14:00
10.12.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2020 09:47 - Vstupná ponuka | 213 900,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2020 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 899,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: