• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:15

Detail zákazky Z202032634

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:15

Základné údaje

Z202032634

OF-228501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277637

Objednávateľ

35557168

REGINA - Domov sociálnych služieb

Kráľovce 195, Kráľovce, 04444, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov

poukážka, regenerácia pracovnej sily

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej poukážky 5 € 403 ks
Provízia € 16,66 bez DPH
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poukážka musí obsahovať názov a logo predávajúceho
Poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Poukážka musí obsahovať rok platnosti
Poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu
Platnosť poukážok do konca roka 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach).
Poukážky musia mať minimálnu platnosť do 31.12.2021.
Požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený predávajúcim (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača),
Požaduje sa predložiť zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy).
Fakturácia sa vykoná po splnení dodávky predmetu zmluvy.
Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním, balením a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

195, Kráľovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

15.12.2020 09:26 — 16.12.2020 09:26

403,00 ks

2 035,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:37

11.12.2020 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 09:45 - Vstupná ponuka 2 034,00 € Cena s DPH
07.12.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 032,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS