• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 10:55

Detail zákazky Z202032632

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 10:55

Základné údaje

Z202032632

OF-228499

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267996

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. zákonníka práce.
Stravovacia poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej poukážky Eur 5,00
Množstvo stravných poukážok ks 1168
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje názov a logo Dodávateľa
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti
Stravná poukážka v papierovej podobe musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a  ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Balenie stravných poukážok v bločkoch alebo hárkoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vysúťažená cena zahŕňa náklady na tlač, doručenie stravovacích poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravovacích poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu zákazky.
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy.
Celková cena fakturovaná za dodané  stravné poukážky bude obsahovať:
1. cenu nominálnej hodnoty zmluvného množstva stravných poukážok
2. cenu poplatku za poskytnuté služby
3. DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa, čím preukáže zabezpečenie stravovania v Objednávateľom uvedených lokalitách. Neposkytnutie tohto linku Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. Neposkytnutie tohto vzoru Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ dodá Objednávateľovi stravovacie poukážky s platnosťou do konca roka 2021.
Predávajúci je povinný dodať stravovacie poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravovacie poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.12.2020 09:00 — 17.12.2020 12:00

1 168,00 ks

5 840,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:52

10.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 10:00 - Vstupná ponuka 5 840,00 € Cena s DPH
07.12.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 5 839,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS