• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 10:10

Detail zákazky Z202032625

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 10:10

Základné údaje

Z202032625

OF-228611

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267982

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup softvéru 1 opakovane

softvér

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky softvérový balík
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový softvér od výrobcu; Kancelársky softvérový balík obsahuje vzájomne prepojené a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácii, program na prácu s elektronickou poštou, poznámkový blok, nástroj pre vytváranie marketingových dokumentov; Doba použitia licencie: bez časového obmedzenia; Licencia obsahuje právo na 3 inštalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server; Inštalačné vlastnosti: Právo na inštaláciu akejkoľvek bitovej verzie (32bit a 64bit);
Typ licencie: MultiLicencia, určená pre použitie vo verejnej správe (GOV); Možnosť prevodu licencie na iný hardvér po 90-dňoch; licencia je prenosná, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM); Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená: MS Windows 7, 8, 10; Jazyková verzia: Slovenský jazyk s možnosťou zmeniť jazykovú verziu; Inštalačný kľúč: Jeden multilicenčný; Licencia s podporou downgrade, kompatibilita s MS Office Standard 2016, 2013, 2010; Možnosť hromadnej inštalácie, konfigurácie, správu a evidenciu softvéru;
Možnosť vytvárania dokumentov a e-mailov chránených technológiou IRM; Spravované priečinky programu Outlook a retenčná politika poštovej schránky; Vytváranie čiarových kódov a štítkov v dokumentoch; Správa súborov zaradených do obehu dokumentov; Začlenenie formulárov do aplikácií;
Licencia kancelárskeho softvérového balíka obsahuje samostatne spustiteľné, vzájomne prepojené a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácii, program na prácu s elektronickou poštou s jednotným ovládacím rozhraním umožňujúcich vytvárať dokumenty podporujúce štandard OpenXML a konverziu vytváraných dokumentov do .pdf formátu;
možnosť tvorby a editácie textových dokumentov, kontroly pravopisu, práce s integrovaným editorom obrázkov, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, pri otváraní a editovaní štandardných formátov .doc, .docx, zachováva presný formát a tvar textu; možnosť tvorby a editácie tabuliek a grafov, vyhľadávania a filtrovania údajov, vytvárania kontingenčných tabuliek, podmieneného formátovania, vytvárania minigrafov (graf v jednej bunke), práce s integrovaným editorom obrázkov, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne;
možnosť pri otváraní a editovaní štandardných formátov .xls, .xlsx, zachováva presný formát a tvar tabuliek; možnosť vytvárania a editácie prezentácií formátov .ppt, .pptx, s možnosťou vkladania textového, grafického a multimediálneho obsahu vrátane ich editácie, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne; práce s neštruktúrovanými dokumentmi, vkladania obsahu s väzbou na zdrojový dokument, podpory verzionovania poznámok, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, synchronizácie s mobilnými zariadeniami (PDA, telefóny);
možnosť práce s elektronickou poštou, plánovania času, manažmentu úloh, správy kontaktov, tímovej spolupráce, zobrazovania e-mailov vo forme komunikačného vlákna pre jednotlivé konverzácie, väzby na sociálne siete; možnosť vytvárania publikácií a marketingových materiálov, objektovo orientovanej práce, vyžitia on-line knižníc a vzorov, prepojenia údajov na databázy, hromadného rozosielania dokumentov, exportu do formátov PDF, XPS, JPG, PNG;
možnosť zberu dát od užívateľov s dôrazom na ich presnosť a kompletnosť, vytvárania formulárov z predpripravených šablón a s matematickými funkciami, prednastavenými hodnotami, formátovaním závislom od obsahu bez programovania, podpory štandardov XML, SOAP, XHTML, WCAG 2.0; možnosť podpory užívateľov pracujúcich v skupinách, zdieľania informácií a práce na projektových aktivitách v rozsahu od zdieľania dokumentov a kalendárov až po individuálne riešenia integrované s procesmi, podpora Group policy, terminálových služieb a cloudových služieb;
množstvo: 50 kusov
 2. Softvér na vytváranie, editáciu, spájanie a minimalizáciu PDF súborov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový softvér od výrobcu; Softvér je určený na vytváranie, editáciu, spájanie a minimalizáciu PDF súborov. Licencia je určená pre verejnú správu. Jazyková verzia: Slovenský jazyk; Desktopová aplikácia s trvalou licenciou;Softvér umožňuje: tvorbu a export súb. PDF na počítači, Priame úpravy textu a obrázkov s funkciou automatického zalomenia textu, vylepšené úpravy textu s odrážkami a číslovanými zoznamami, vylepšené skenovanie a prácu s obrázkami,Softvér umožňuje: ľahký prístup k súborom z rôznych zariadení pomocou Mobile Link, prepracované užív. rozhranie a nástr. s podporou dotykov. ovládania
Softvér umožňuje: konverziu papierových dokumentov na editovateľné súbory PDF, tvorbu prístupných dokumentov PDF, Funkciu pre predtlačovú prípravu a produkciu, ochranu dokumentov PDF, elektronické podpisovanie dokumentov, Softvér umožňuje: automatické vyplňovanie formulárov, štandardizáciu úloh s PDF súbormi pomocou Akcií, trvalé odstránenie citlivých informácií a vyčistenie súborov PDF, tvorba PDF Portfólií, Tvorba súborov PDF odpovedajúcim štandardom ISO;
1 Licencia povoľuje 2 inštalácie za predpokladu, že nepobežia súčasne (počítač a notebook). Podporované operačné systémy: Windows 7, 8, 10, s 32/64 bit architektúrou;
množstvo: 10 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
SOFTVÉR - LICENCIE POŽADUJEME NOVÉ, PRIAMO OD VÝROBCU – nie druhotné, nie používané; nie refurbished, nie remarketed
dodávateľ je povinný predložiť rozpočet položiek predmetu zákazky s určením názvov dodávaných licencií, ich výrobcov a ich jednotkových cien, vrátane ich špecifikácie a potvrdenie, či ide o NOVÉ licencie priamo od výrobcu na overenie splnenia zadania zákazky do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy
pokiaľ objednávateľ nepotvrdí (mailom alebo písomne) akceptovanie predloženého rozpisu položiek predmetu zákazky z dôvodu nesplnenia zadania zákazky, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky / zmluvy.
Pokiaľ bude zistené porušenie licenčných práv zo strany dodávateľa v súvislosti s predmetom zmluvy, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. na zakúpenie licencií musí byť uplatnená zľava platná pre sektor government splatnosť faktúr je stanovená na 30 dní odo dňa doručenia tovaru Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.12.2020 08:00 — 21.12.2020 15:00

1,00 celok

23 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:16

10.12.2020 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 09:12 - Vstupná ponuka 22 990,00 € Cena bez DPH
10.12.2020 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 22 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS