• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 12:35

Detail zákazky Z202032624

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 12:35

Základné údaje

Z202032624

OF-227880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267980

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

44253516

JKBOZ s. r. o.

Novackého 4/A, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie technických kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok požiarno-technických zariadení ESP a HSP.

kontrola, prehliadka, skúška, ESP, HSP

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631100-1 - Inšpekcia strojov a strojových zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie technických kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok požiarno-technických zariadení ESP a HSP.
Funkcia
Vykonávanie mesačných, štvrťročných a ročných technických kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok požiarno-technických zariadení ESP a HSP podľa vyhl. č. 726/2002 Z.z. v platnom znení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požiarna ústredňa Esser FlexEs Typ 808392 ks 1
Opticko-dymový hlásič Esser Typ 802371 ks 147
Tlačidlový hlásič s izolátorom Esser Typ 804970 ks 18
Koppler 12 R Esser Typ 808610 ks 2
Koppler 4/2 Esser Typ 808613 ks 3
Akumulátor Esser Typ 12V/12Ah ks 2
Mesačná kontrola EPS JV 8
Štvrťročná kontrola EPS JV 3
Ročná kontrola JV 1
Riadiaca jednotka HSP Bosch Plena Typ LBB 1990/00 ks 1
Smerovač 6 zon Bosch Plena Typ LBB 1992/00 ks 1
Zosilňovač 480W Bosch Plena Typ LBB 1938/20 ks 2
Tuner s CD Bosch Plena Typ PLE SDT ks 1
Stanica hlásateľa Bosch Plena Typ LBB1956/00 ks 1
Stropný reproduktor Bosch Plena Typ LC3-UC06E ks 191
Skrinkový reproduktor Bosch Plena Typ WA 06-165T ks 24
Zvukový reproduktor Bosch Plena Typ LP1-UC10E-1 ks 2
Záložný zdroj Bosch Plena Typ PLN 24CH12 ks 1
Akumulátor Bosch Plena Typ 12V/65Ah ks 2
Mesačná kontrola HSP JV 8
Štvrťročná kontrola HSP JV 3
Ročná kontrola HSP JV 1
Odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach a skúškach JV 12
Servisný zásah pri poruchách hodina 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výkon služieb v mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH a s DPH za výkon mesačnej, štvrťročnej a ročnej prehliadky a odbornej skúšky osobitne pre EPS a osobitne pre HSP.
Z každej kontroly, odbornej prehliadky a odbornej skúšky je dodávateľ povinný vypracovať a odovzdať objednávateľovi protokol v deň ich uskutočnenia pokiaľ sa s objednávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 pracovných dni od uzavretia zmluvy kontaktné údaje na ktoré mu bude objednávateľ oznamovať vznik mimoriadnych udalostí a porúch
Dodávateľ je povinný spolupracovať s objednávateľom pri riešení mimoriadnych udalostí a porúch ako aj pri odstraňovaní ich následkov.
Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky údaje vyplývajúce z výkonu predmetu zákazky.
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávateľovi prístup k zariadeniam EPS a HSP za účelom vykonania kontrol, prehliadok a skúšok ako aj prítomnosť povereného pracovníka objednávateľa, ktorý je zároveň oprávnený podpísať protokol.
Objednávateľ bude platiť dodávateľovi za poskytnuté služby na základe faktúr, ktoré majú lehotu splatnosti minimálne 30 dni odo dňa doručenia. Súčasťou každej faktúry bude priložený dodací list, prípadne protokol o skúške.
Dodávateľ predloží osobitné oprávnenia na výkon činností inštalácie, kontroly, opravy a revízie zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie a to konkrétne: hlasovej signalizácie požiaru BOSCH Plena Voice Alarm System a systému EPS – ESSER FlexES v súlade s príslušnou platnou legislatívou o požiarnej prevencii do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 15 dní od začatia plynutia lehoty plnenia zmluvy vykonať prehliadku zariadení EPS a HSP ako aj dohodnúť časový harmonogram poskytovania služieb po dobu trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Služby môže dodávateľ vykonávať výlučne osobami, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a oprávnenia. Dodávateľ predloží objednávateľovi doklady o kvalifikácii osôb pred začiatkom výkonu služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami: 1. zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov,
2. vyhlášky č. 94/2004 Z.z., ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb,
3. vyhlášky 726/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly,
4. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov,
5. vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia,
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení,
7. STN 33 2000-6 Elektrické inštalácie nízkeho napätia, časť 6: Revízia
8. STN 33 2000-4-41 Elektrické inštalácie nízkeho napätia, časť 4-41: Zaistenie bezpečnosti. Ochrana pred zásahom elektrickým prúdom,
9. STN P CEN/TS 54-14 Elektrická požiarna signalizácia. Časť 14: Pokyny na plánovanie, projektovanie, inštalovanie, uvedenie do prevádzky, prevádzkovanie a údržbu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 2, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 09:05 — 31.01.2022 00:00

12,00 podľa rozpisu v technickej špecifikácii

4 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:14

10.12.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 674
 123
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 09:39 - Vstupná ponuka 4 798,80 € Cena s DPH
10.12.2020 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 700,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS