• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:35

Detail zákazky Z202032621

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:35

Základné údaje

Z202032621

OF-228325

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277631

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

47358203

PharmaComp s.r.o.

Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chirurgické ochranné rúško trojvrstvové

chirurgické ochranné rúško

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné rúško chirurgické
Funkcia
Ochrana zdravotníckych zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chirurgické ochranné rúško trojvrstvové ks 60000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochranné, trojvrstvové, jednorázové chirurgické rúško, tvarujúci pásik na nos, typ upínania: na gumičku za uši
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, od 01.01.2021 do 31.12.2021.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy certifikáty alebo čestné vyhlásenia, že tovar tejto zákazky je certifikovaný alebo má pridelený ŠUKL kód.
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy cenník v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa.
Požaduje sa dodávať tovar nový, nepoužívaný.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Cenník tovaru bude obsahovať nasledované minimálne informácie: názov tovaru, balenie (mernú jednotku), množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú sumu s DPH.
Tovar bude dodávaný priebežne počas trvania zmluvy, na základe objednávok, počas pracovných dní v čase od 8.00 - 13.00 hod.. Dodanie tovaru oznámi dodávateľ minimálne 1 deň vopred.
Objednávateľ je  oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade poškodeného tovaru, iného tovaru resp. ak dodaný tovar nebude korešpondovať s požadovanými technickými vlastnosťami, je oprávnený tento tovar neprevziať.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Predmet obstarávania je uvedený v predpokladanom množstve na obdobie 12 mesiacov. Odberateľ si vyhradzuje právo množstvo upraviť podľa aktuálnej skladby pacientov.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhodnotenie negatívnej referencie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúr bude do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Predávajúcemu vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania tovaru a podpísaním dodacieho listu poverenými zástupcami zmluvných strán. Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.  ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou ...
...  a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa na inú osobu. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné vzťahy neupravené týmito požiadavkami sa budú riaditeľ ustanoveniami OPET, ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 Predmet zákazky podľa špecifikácie

14 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:12

11.12.2020 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 388
 20
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 09:18 - Vstupná ponuka 14 398,80 € Cena s DPH
08.12.2020 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 9 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS