• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202032612

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202032612

OF-228575

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277627

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

35918501

DWC Slovakia a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SLA pre systém Správy registratúry

SLA, správa registratúry

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Fabasoft eGov Suite na obdobie od1.1.2021 do 31.12.2021 - počet 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky IS Správy registratúry, podpora integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy, poskytovanie odborných služieb a rozvoja IS Správy registratúry od 1.1.2021 do 31.12.2021 – počet 1 ks obdobie 12 mesiacov 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
VŠEOBECNÉ POŽIADAVKY:
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Fabasoft eGov Suite na obdobie od 1.1.2021 do 31.12.2021 v rozsahu :
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky.
Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod..
- V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní.
Servisný zásah : služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk. Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod., kde lehota na začatie riešenia problému (predošlý bod) začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy.
Ročná aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft. Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 400 licencií. Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien.
Up-date (obnova systému Fabasoft eGov- Suite) - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft pre rok 2021 (uvoľnenej pre slovenský trh) a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien.
Podpora prevádzky a rozvoj IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou a rozvojom IS Správa registratúry a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS, - zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, - odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, - monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, - podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov.
Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek.
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi:
Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z.
SLA pre Objednávateľa:
1. Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IS Fabasoft vrátane nadstavbových modulov a integračného rozhrania na ÚPVS do 31.12.2021
2. Poskytovanie služieb Obnova systému (up-date) fabasoft eGovSuite do 31.12.2021
3. Ročný maitenence na Fabasoft eGovSuite licencie v počte 400 ks
4. Poskytovanie služieb Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podĺa požiadaviek MZ SR do 31.12.2020 v počte 80 osobodní.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
- Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy.
- Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
- Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa.
- Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS Fabasoft, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy.
- Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa.
- Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako jednorazový ročný poplatok.
- Osobodeň = 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa.
- Dodávateľ musí byť schopný na základe požiadavky Objednávateľa po dohodnutí obchodných podmienok dodať: Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Fabasoft eGov Suite.
- Dodávateľ musí disponovať minimálne jedným expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom Fabasoft. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže kontaktnej osobe objednávateľa predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
- Dodávateľ musí byť schopný zabezpečovať servis a podporu pre SW Registratúra Fabasoft - objednávateľ požaduje predložiť čestné prehlásenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

1,00 celok

129 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:07

11.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2020 09:02 - Vstupná ponuka 128 880,00 € Cena s DPH
11.12.2020 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 128 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS