• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 08:12
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 09:15

Detail zákazky Z202032588

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 08:12
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 09:15

Základné údaje

Z202032588

OF-225207

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277613

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky

notebook, prenosný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. prenosný počítač- notebook
Funkcia
prenosný počítač- notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook Dell Latitude 3510 alebo ekvivalent ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
NOTEBOOK Dell Latitude 3510  alebo ekvivalent
CPU - Integrated Intel (R) UHD for 10th Generation Intel(R) Core (TM) i3-10110U (4M Cache, up to 4.1 GHz)
MONITOR  - 15.6" FHD WVA(1920x1080) Anti-Glare Non-Touch, Camera &Microphone
DISK - M.2 256GB PCle NVMe Class 35 Solid State Drive
PAMAŤ - 8GB, 1x8GB,  DDR4 Non-ECC
OS - Windosw 10Pro Slovak
KLÁVESNICA - podsvietená klávesnica SK s čítačkou odtlačkov prstov
ZÁRUKA - 3 roky ProSupport and Next Business Day Onsite Service Extension
WLAN - Intel Dual Band Wi-Fi 6 AX201 2x2 802.11ax 160MHz + Bluetooth 5.1; WLAN Driver Intel AX201, CML/9260, KBL-R (with Bluetooth)
LAN - 10/100/1000 RJ-45
USB - 2.0 + USB 3.2 type A + USB 3.2 type-C
ČÍTAČKA KARIET - SD card reader 3.0
NAPÁJANIE - 65 Watt AC Adapter ; European Power Cord
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie a dopravy na miesto plnenia , ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Požaduje sa tovar dodať a vyfakturovať  v termíne: DECEMBER 2020  -   do 26.2.2021 ,v pracovné dni od 8,00 do 13.00 hodine
V cene dodávky je  zahrnutá aj skúška funkčnosti tovaru po jeho inštalácii, dodací list bude potvrdený až po vykonaní skúšky funkčností
Objednávateľ požaduje dodanie nových a nepoužitých zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov, v bezchybnom stave. Zariadenia musia byť schválené výrobcami príslušných zariadení.
Tovar je určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu : príručku na obsluhu  v slovenskom jazyku resp.českom, servisnú dokumentáciu ,záručné listy a všetky doklady  týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, či údržbu uvedenie do prevádzky, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej špecifikácii.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp.v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru( §32 ods.1 písm e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č.343/2015 Z.z.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:  rozpis  s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov, t.j. uvedenie konkrétnej značky výrobcu a typového označenia tovaru a technických parametrov, rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH.
Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje  alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Požaduje sa:
-bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru,
-nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného d%na od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
-odstrániť vady/poruchy najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu,
-odstrániť vady/poruchy najneskôr do 48 hodín pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
-ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar(identický) a to počas celej doby trvania opravy tovaru,
-dodávateľ znáša všetky náklady (napr.doprava) spojené s odstránením vady/poruchy technicky počas celej záručnej doby.
Zmluvná cena podľa kúpnej zmluvy bude dodávateľovi uhradená na základe vyúčtovania formou faktúry, ktorá musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia bezhotovostným stykom. Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť poškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňajú ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami, a to na náklady dodávateľa.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky (opisný formulár)a nespĺňa osobité požiadavky na plnenie (termín dodania a fakturácie) , sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

15.12.2020 08:13 — 26.02.2021 08:13

80,00 ks

55 920,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 08:21

11.12.2020 08:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 08:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 85
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 08:40 - Vstupná ponuka 55 920,00 € Cena s DPH
11.12.2020 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 54 144,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS