00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Notebooky
notebook, prenosný počítač
Tovar, Služba
1. prenosný počítač- notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
prenosný počítač- notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook Dell Latitude 3510 alebo ekvivalent | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
NOTEBOOK Dell Latitude 3510 alebo ekvivalent | |
CPU - Integrated Intel (R) UHD for 10th Generation Intel(R) Core (TM) i3-10110U (4M Cache, up to 4.1 GHz) | |
MONITOR - 15.6" FHD WVA(1920x1080) Anti-Glare Non-Touch, Camera &Microphone | |
DISK - M.2 256GB PCle NVMe Class 35 Solid State Drive | |
PAMAŤ - 8GB, 1x8GB, DDR4 Non-ECC | |
OS - Windosw 10Pro Slovak | |
KLÁVESNICA - podsvietená klávesnica SK s čítačkou odtlačkov prstov | |
ZÁRUKA - 3 roky ProSupport and Next Business Day Onsite Service Extension | |
WLAN - Intel Dual Band Wi-Fi 6 AX201 2x2 802.11ax 160MHz + Bluetooth 5.1; WLAN Driver Intel AX201, CML/9260, KBL-R (with Bluetooth) | |
LAN - 10/100/1000 RJ-45 | |
USB - 2.0 + USB 3.2 type A + USB 3.2 type-C | |
ČÍTAČKA KARIET - SD card reader 3.0 | |
NAPÁJANIE - 65 Watt AC Adapter ; European Power Cord |
Názov |
Vrátane inštalácie a dopravy na miesto plnenia , ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Požaduje sa tovar dodať a vyfakturovať v termíne: DECEMBER 2020 - do 26.2.2021 ,v pracovné dni od 8,00 do 13.00 hodine |
V cene dodávky je zahrnutá aj skúška funkčnosti tovaru po jeho inštalácii, dodací list bude potvrdený až po vykonaní skúšky funkčností |
Objednávateľ požaduje dodanie nových a nepoužitých zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov, v bezchybnom stave. Zariadenia musia byť schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Tovar je určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu : príručku na obsluhu v slovenskom jazyku resp.českom, servisnú dokumentáciu ,záručné listy a všetky doklady týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, či údržbu uvedenie do prevádzky, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej špecifikácii. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp.v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru( §32 ods.1 písm e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č.343/2015 Z.z. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: rozpis s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov, t.j. uvedenie konkrétnej značky výrobcu a typového označenia tovaru a technických parametrov, rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH. |
Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Požaduje sa: |
-bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru, |
-nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného d%na od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
-odstrániť vady/poruchy najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu, |
-odstrániť vady/poruchy najneskôr do 48 hodín pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
-ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar(identický) a to počas celej doby trvania opravy tovaru, |
-dodávateľ znáša všetky náklady (napr.doprava) spojené s odstránením vady/poruchy technicky počas celej záručnej doby. |
Zmluvná cena podľa kúpnej zmluvy bude dodávateľovi uhradená na základe vyúčtovania formou faktúry, ktorá musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia bezhotovostným stykom. Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame). |
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť poškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňajú ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami, a to na náklady dodávateľa. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky (opisný formulár)a nespĺňa osobité požiadavky na plnenie (termín dodania a fakturácie) , sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
15.12.2020 08:13 — 26.02.2021 08:13
80,00 ks
55 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2020 08:21
11.12.2020 08:12
11.12.2020 08:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2020 08:40 - Vstupná ponuka | 55 920,00 | € | Cena s DPH |
11.12.2020 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 144,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: