• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 12:35

Detail zákazky Z202032576

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 12:35

Základné údaje

Z202032576

OF-227729

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267960

Objednávateľ

52439585

Spojená škola, I. Krasku 491, Púchov

I. Krasku 491, Púchov, 02032, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

Notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Nákup 5 ks notebookov s výkonnou grafickou kartou  na realizáciu projektu "Kvalitné vzdelávanie a odborná príprava - náš cieľ "
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Display 17", rozlíšenie 1920x1080
Pamäť 16 GB
Disk SSD 1TB a viac
Procesor Intel i7 alebo ekvivalent
Grafická karta NVIDIA GeForce 1650 ekvivalent alebo lepšia
Operačný systém MS Windows 10 Home, Pro
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU , TYP a podrobnú špecifikáciu  ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne.
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie
Dodávateľ je povinný do 24 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený, od zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a nepredloženia požadovaných certifikátov sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodanie tovaru: s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy,a presný názov predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať názov predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I.Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

14.12.2020 09:00 — 18.12.2020 14:00

5,00 ks

7 745,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 08:02

10.12.2020 08:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 08:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 180
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 09:32 - Vstupná ponuka 7 744,99 € Cena s DPH
10.12.2020 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 7 699,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS