• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202032557

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202032557

OF-228586

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267988

Objednávateľ

31193897

OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb

Ul. slobody 19B, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu vrátane distribučných a prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do odberného miesta počas celej doby platnosti zmluvy.
Zabezpečenie súčinnosti s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberného miesta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber/ spotreba zemného plynu pre odberné miesto č: 4100000710,  POD: SKSPPDIS000210202393 za zmluvné obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2022 kWh 833 000
Predpokladaná priemerná ročná spotreba zemného plynu (v kWh) kWh 416 500
Predpokladaná priemerná ročná spotreba zemného plynu (v m3) m3 38 300,59
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tarifa pre odberné miesto M8
Charakter odberu TÚV a kúrenie
Zmluvné obdobie 1.1.2021 - 31.12.2022 (24 mesiacov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením zmluvy) doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením zmluvy) doklad, preukazujúci existenciu platnej zmluvy o prístupe do distribučnej siete s PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne nasledujúce údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú špecifikáciu zmluvnej ceny v rozsahu: cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania, spotrebná daň a sadzby DPH a ostatné položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena. Rozčlenenie ceny bude súčasťou každej faktúry. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného zemného plynu vtedy ak neprekročí toleranciu vo výške +/-20%, t.j. minimálny odber 80% a maximálny odber 120%.
Dodávateľ je povinný fakturovať mesačne zálohy. Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberného miesta (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo energie v plyne odobraté odberateľom a množstvo energie v plyne uvedené v časti Zmluvy "Technická špecifikácia predmetu zákazky" po skončení obdobia od 1.1.2021 do 31.12.2022 alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t.j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
V súlade s bodom 9.5 článku IX Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy. Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, (resp. inými predpismi Predávajúceho).
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica slobody 2822/19B, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

833 000,00 kWh

36 705,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 09:36

10.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 92
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 09:28 - Vstupná ponuka 36 600,00 € Cena s DPH
10.12.2020 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 34 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS