• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 13:25

Detail zákazky Z202032491

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 13:25

Základné údaje

Z202032491

OF-228449

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267956

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, kyslá kapusta

  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221340-1 - Špenát
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03222111-4 - Banány
  • 03221200-8 - Plodová zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny pre stravovacie zariadenie pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paradajky min. priemer 5 cm kg 400
Paradajky strapcové kg 20
Paradajky cherry kg 20
Paprika PCR voľná kg 120
Paprika červená kg 80
Paprika zelená kg 15
Paprika žltá kg 15
Cibuľa žltá min. priemer 5 cm kg 750
Cibuľa červená min. priemer 5 cm kg 30
Cibuľa mladá - zväzok ks 50
Kapusta biela hlav. min. 500g max 2000 g kg 250
Kapusta hlávková červená kg 50
Kapusta čínska ks 100
Kapusta kyslá kg 400
Šalát hlávkový 500g+ ks 50
Šalát ľadový min.400 g+ ks 450
Šalát lollo 400g+ ks 5
Šalát lollo Biondo ks 20
Šalát lollo Roso ks 20
Mrkva voľná min. 15 mm kg 900
Zeler min. priemer 10 cm kg 300
Uhorky šalátové min. 180 g kg 370
Banány min. 180 g max. 200 g kg 1000
Broskyňa kg 130
Pomaranče min. priemer 73 mm kg 550
Mandarínky min. priemer 51 mm kg 300
Mandarinka Mineola kg 150
Jablká Golden Delicius kg 600
Jablká min. 150 g max. 200 g červené kg 400
Citróny min. priemer 48 mm max. 57 mm kg 300
Grapefruit žltý prípadne červený min. priemer 84 mm max. 97 mm kg 25
Grep zelený kg 30
Hrozno stolové biele bezkôstkové kg 150
Hrozno stolové červené bezkôstkové kg 45
Hruška kg 290
Kiwi min. 70 g max. 100 g ks 1600
Limetka kg 20
Marhule kg 25
Melón vodový kg 100
Nektarinka kg 160
Pomelo ks 10
Ringlóty kg 30
Slivky kg 40
Pór kg 150
Petržlenová vňať kg 20
Petržlen min. 15 cm kg 150
Cesnak čerstvý min. priemer 30 mm kg 35
Kaleráb min. 300 g kg 80
Kaleráb mladý min.300g ks 740
Reďkovka biela kg 65
Reďkovka červená-zväzok ks 80
Cuketa - zelená kg 22
Zemiaky konzumné neskoré 20 kg kg 9500
Zemiaky konzumné nové 20 kg kg 800
Zemiaky konzumné prané 20 kg kg 1000
Baklažán kg 20
Bazalka čerstvá kg 4
Brokolica ks 100
Cvikla čerstvá kg 45
Hliva ustricová čerstvá kg 15
Karfiol čerstvý min. 1,5kg ks 180
Kel čerstvý min. 1,5kg kg 170
Kôpor čerstvý kg 2
Mäta čerstvá kg 2
Pažítka čerstvá kg 15
Paštrnák kg 90
Šampióny balené kg 15
Špenát baby kg 3
Tekvica na pečenie kg 35
Tekvica Hokaido kg 10
Zázvor kg 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
akosť I.trieda
zelenina a ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé
zelenina a ovocie bez známok hniloby
zelenina a ovocie čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
zelenina a ovocie bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
zelenina a ovocie bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dovozu tovaru a manipulačných výkonov, 5 x týždenne do 7.00 na miesto určenia. Plody v I. triede kvality musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú povolené malé odchýlky, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu, jeho kvalitu, trvanlivosť a obchodnú úpravu v obale. Skladovateľnosť tovarov v zmysle príslušných ON.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2021 do 31.12.2021, zmena ceny s DPH, je možná len pri zmene sadzby DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hodín od doručenia objednávky.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
V súlade s §10b ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, objednávateľ vykoná minimálne každých šesť mesiacov zisťovanie vývoja cien na relevantnom trhu a to formou prieskumu trhu, pričom vezme do úvahy aspoň 3 cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary.
Ak priemer troch najnižších cien zistených prieskumom trhu bude nižší ako cena určená dodávateľom, objednávateľ vyzve dodávateľa k zníženiu ceny na úroveň priemeru troch najnižších cien zistených prieskumom trhu. Ak dodávateľ súhlasí so znížením ceny, je povinný do 30 dní oznámiť to objednávateľovi a doručiť objednávateľovi v tejto lehote podpísaný návrh dodatku zmluvy.
Ak dodávateľ nedoručí svoj súhlas so znížením ceny a podpísaný návrh dodatku, alebo oznámi, že nesúhlasí so znížením ceny, objednávateľ má pravo zmluvu vypovedať s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá plynie doručením výpovede.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu (PK) v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100, ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR. Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v z.n.p.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať lej jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia.
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou, informovať objednávateľa o takejto situácii.
Dodávateľ priloží kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo rozhodnutie o udelení Značky kvality.
Dodávateľ doručí doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl.10 nariadenia (EÚ) č.543/2011 a výsledok z poslednej kontroly.
Dodávateľ predloží doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiadúcich látok (ťažké kovy, rezíduá pesticídov, dusičnany) akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 07:00

23 720,00 ks,kg

30 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2020 15:16

10.12.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 537
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2020 15:26 - Vstupná ponuka 30 500,00 € Cena s DPH
07.12.2020 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 30 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS