• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 16:30

Detail zákazky Z202032422

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 16:30

Základné údaje

Z202032422

OF-228096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257286

Objednávateľ

00165182

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky

Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Windows 10 Enterprise LTSB upgrade

Windows 10 LTSB upgrade

  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Windows 10 Enterprise LTSB upgrade
Funkcia
sieťový operačný systém – Windows 10 Enterprise LTSB upgrade
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Windows 10 Enterprise LTSB upgrade OLP NL GOV (KW4-00152 WINENTLTSBUPGRD 2016 SNGL Upgrd MVL) ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doručovanie bezpečnostných aktualizácií minimálne do 10/2026 pri LTSB
Forma licencie – multilicencia s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie, právom downgrade- prechod na nižšiu verziu (po úroveň základovej licencie Windows XP)
oprávnenie hromadného nasadenia a právo používať verzie Windows 10 PRO a nižšie
jeden inštalačný kľúč MAK a možnosť aktivácie pomocou KMS
súčasná infraštruktúra si vyžaduje nasadenie Windows 10 PRO a Windows 10 LTSB 2016 z dôvodu kompatibility nie len najnovšieho hw vybavenia, ale aj starších hw systémov. Verzia umožňuje vykonať plošný upgrade zostávajúcej sw infraštruktúry už z nepodporovaných os.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.
V prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar (licenciu) vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ je povinný predložiť vyhlásenie, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený zrealizovať predmet zmluvy v súlade s príslušnými  platnými právnymi predpismi, a zároveň vyhlasuje, že jeho realizovaním nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb, a zároveň, že predmet zmluvy nie žiadnym spôsobom zaťažený nevysporiadanými autorskými právami ani inými právnymi alebo faktickými vadami.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi uzatvorené platné licenčné zmluvy alebo identifikačné čísla týchto zmlúv, vzťahujúce sa na používanie predmetu zmluvy v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi. V prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti uvedené v tomto bode, nesie  plnú zodpovednosť za škodu, ktorú tým spôsobil objednávateľovi a/alebo tretím osobám a zaväzuje sa znášať všetky právne dôsledky vyplývajúce mu z porušenia týchto povinností.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie podmienok zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť.Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 21.12.2020.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných na preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č.33, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.12.2020 12:00

1 000,00 ks

100 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 13:32

09.12.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 16:45 - Vstupná ponuka 100 800,00 € Cena s DPH
08.12.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 100 788,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS