• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:02
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 08:55

Detail zákazky Z202032421

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:02
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 08:55

Základné údaje

Z202032421

OF-228221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267946

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

43892345

ReFoMa, s.r.o.

Dolné Rudiny 1, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka, implementácia a konfigurácia prepínačov do siete

switch, prepínač, konfigurácia

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka, implementácia a konfigurácia prepínačov do siete
Funkcia
Zakúpenie prepínačov vrátane ich implementácie a konfigurácie je potrebné z dôvodu zlej priepustnosti siete vo vybraných uzloch a potreby výmeny zastaralých zariadení za nové.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prepínač 48x 1GE RJ45 portov s podporou funkcie PoE 802.3.af a PoE+ 802.3at, 4x 10GE SFP+ 5 ks
Záruka 1 rok 24x7xNBD 5 ks
Inštalácia prepínačov 5 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POŽIADAVKY NA PREPÍNAČ
Veľkosť: - 1U Rack Prepínač
Počet portov a prepínací výkon: - 48x 1GE RJ45 portov s podporou funkcie PoE 802.3.af a PoE+ 802.3at
Počet portov a prepínací výkon: - 4x 10GE SFP+ uplink porty
Počet portov a prepínací výkon: - RJ45 konzolový port
Počet portov a prepínací výkon: - Prepínacia kapacita aspoň: 170 Gbps
Počet portov a prepínací výkon: - Prepínací výkon aspoň: 250 Mpps
Počet portov a prepínací výkon: - Veľkost MAC address tabuľky min 32000
Administrácia: - Webové rozhranie a príkazový riadok pre správu zariadenia
Administrácia: - Prepínač musí podporovať pripojenie do centrálneho riadenia (kontroléra), ktorý je súčasťouaktuálne využívaného bezpečnostného zariadenia
Administrácia: - SNMP v1/v2c/v3
Administrácia: - SNTP
Administrácia: - Nahrávanie OS prepínača cez TFTP/FTP/GUI
Administrácia: - Podpora HTTP REST API pre konfiguráciu a monitoring
Špecifikácia: - Teplotné vyžarovanie do 200BTU/h
Špecifikácia: - Maximálna spotreba elektrickej energie do 900W
Špecifikácia: - Minimálny PoE Power Budget 700W
Špecifikácia: - Stohovanie cez uplink porty
Služby: - RADIUS autentifikácie, 802.1X, VLANs, IEEE 802.1x Dynamic VLAN Assignment, zrkadlenie prevádzky, 802.1ab, DHCP-Snooping
Záruka: - 1 rok 24x7xNBD
IMPLEMENTÁCIA A INŠTALÁCIA
Zariadenia budú osadené na mieste kde určí IT oddelenie
Zariadenia budú nakonfigurované podľa pokynov IT oddelenia (pripojenie na kontroler, vytvorenie potrebných VLAN, konfigurácia prístupových parametrov, ako IP adresy, prístupové heslá, konfigurácia uplink portov, konfigurácia jednotlivých prístupových portov, otestovanie funkčnosti ako aj otestovanie funkčnosti PoE, zdokumentovanie nasadeného riešenia a vloženie do už existujúcej dokumentácie)
Predpokladaná náročnosť je jeden človekodeň
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Spôsob, čas a miesto dodania predmetu zákazky :
Termín dodania resp. inštalácie je v lehote najneskôr do 31.1.2021 v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. .
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného predmetu zákazky, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
- všetky práce musia byť zdokumentované a pridané do existujúcej dokumentácie.
Lehota splatnosti faktúry 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia predmetu zákazky bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa  dodanie predmetu zákazky do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštalácie.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy -rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zodpovednosť za vady:
a) Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného predmetu zákazky sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady predmetu zákazky, zistené pri preberaní dodávaného predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady predmetu zákazky odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody.
d) Zodpovednosť za vady predmetu zákazky v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
e) Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
f) Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Sankcie:
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním plnenia a/alebo s inštalačnými prácami má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ môže požadovať:
-úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania predmetu zmluvy dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto  registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o VO.
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.12.2020 13:05 — 31.01.2021 13:04

15,00 ks

9 754,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2020 13:19

10.12.2020 08:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 08:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 08:53 - Vstupná ponuka 9 700,00 € Cena bez DPH
08.12.2020 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 9 670,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS