• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202032414

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202032414

OF-228277

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277667

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, stravné poukážky, jedálne kupóny

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov  v aktuálnom znení ku dňu vystavenia jednotlivých objednávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 35650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje číselný alebo čiarkový kód
Knižná väzba viazané po 20 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a uskutoční sa vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravovacích poukážok alebo dodaním stravovacích poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok je bez poplatkov.
Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby,
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa.
Interval opakovaných plnení 1 krát za dva mesiace pri rámcovej dohode na základe vystavenej objednávky objednávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravnej poukážky vynásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok (kalkulačný vzorec). Kalkulovaná cena sa musí rovnať s cenou v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je dohodnutý ako maximálny, pričom Objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber celkového počtu stravných poukážok. Skutočný počet odobratých stravných poukážok bude uvedený v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Objednanie nižšieho počtu stravných poukážok ako je maximálny celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou, nie je porušením rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravných poukážok objednávateľom.
Objednávateľ má právo ukončiť túto zmluvu výpoveďou  s výpovednou dobou 1 mesiac plynúcou od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená  Dodávateľovi, a to v prípade zmeny nominálnej hodnoty jednej stravovacej poukážky u Objednávateľa na základe kolektívneho vyjednávania; hodnota stravovacej poukážky je v súčasnosti určená v sume 4,00 EUR. Dodávateľ  si v takomto prípade  nebude uplatňovať náhradu škody ani iné finančné plnenie z titulu vypovedania zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12

35 650,00 kus

142 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2020 13:10

11.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 13:15 - Vstupná ponuka 142 700,00 € Cena s DPH
07.12.2020 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 142 698,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS