• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 13:55

Detail zákazky Z202032405

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 13:55

Základné údaje

Z202032405

OF-228447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257272

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

mlieko, syr, mliečne výrobky, vajcia, jogurt, maslo

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maslo živočíšne hyg. balenie 10g ks 1000
Maslo živočíšne 250g ks 500
Mlieko trvanlivé, polotučné 1,5% l 1500
Smotana trvanlivá 30% - 33% l 500
Tvaroh mäkký hrudkový 250g ks 300
Jogurt ochutený (rôzne druhy a príchute) 125g ks 2000
Termix 90g ks 2000
Puding (čokoládový, vanilkový) 200ml ks 2000
Syr tvrdý 45% (údený, neudený, Eidam, Levická tehla, Hriňovská tehla a pod. ) kg 500
Syr s modrou plesňou (Niva) kg 300
Syr s bielou plesňou (Hermelín, Encián a pod.) 120g ks 1000
Syr tavený (rôzne druhy) 140g - 150g ks 1000
Syr Mozzarella (tehla) kg 200
Majolenka 420ml ks 300
Tatárska omáčka 420ml ks 300
Tatárska omáčka 30g ks 1000
Tuk Rama maslová 400g ks 200
Vajce slepačie L ks 5000
Parížsky šalát 140g ks 500
Diabolský šalát 140g ks 500
Treska (min. 45% rýb) 140g ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus/kg/l bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 01.01.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 08.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, VÚ 1046, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59

1,00 opisný formulár predmetu zákazky

14 760,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 11:09

09.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 20:03 - Vstupná ponuka 14 499,99 € Cena s DPH
09.12.2020 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 12 298,13 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS