30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mliečne výrobky
Mlieko, mliečne výrobky, vajcia, jogurty
Tovar, Služba
1. Mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec do kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bryndza plnotučná, tuk v sušine min. 48% | kg | 50 | ||
Maslo čerstvé 250g, množstvo tuku min. 82% | ks | 100 | ||
Maslo hyg. balenie do 20g, množstvo tuku min. 82% | kg | 10 | ||
Smotana na šľahanie 33% obsah tuku 1L | l | 50 | ||
Smotana na varenie 10% obsah tuku 1L | l | 800 | ||
Smotana kyslá pochúťková s obsahom tuku 16% 250ml | ks | 50 | ||
Tvaroh hrudkovitý 250g, obsah tuku 2,5% | ks | 300 | ||
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) polotučné 1,5% obsah tuku 1L | l | 1000 | ||
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) plnotučné 3,5% obsah tuku 1L | l | 250 | ||
Syr tvrdý 45% obsah tuku v sušine (napr. Eidam, Inovecká tehla alebo ekvivalent) | kg | 300 | ||
Acidofilné mlieko, probiotická kultúra, 250ml | ks | 300 | ||
Syr s bielou plesňou 120g (napr. Hermelín, Encián, Plesnivec alebo ekvivalent) | ks | 450 | ||
Syr plátkový 45% tuku v sušine, 100g balenie | ks | 350 | ||
Majonéza balenie 4 kg | ks | 20 | ||
Tatarská omáčka v balení 30g | ks | 2000 | ||
Oštiepok-slovenský, 100g balenie | ks | 200 | ||
Vajcia slepačie L | ks | 5000 | ||
Jogurt smotanový čokoládový 145g, tuk min., 10,0% (napr. Zvolenský alebo ekvivalentt ) | ks | 300 | ||
Jogurt smotanový jahoda 145g, tuk min., 10,0% (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) | ks | 300 | ||
Jogurt smotanový čučoriedka 145g, tuk min., 10,0% (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) | ks | 300 | ||
Smotanovo-tvarohový krém, vanilkový, 125 g | ks | 300 | ||
Smotanovo-tvarohový krém, kakaový, 125 g | ks | 200 | ||
Tvarohová tyčinka 44% tvarohu, 35% smotana, 30g | ks | 300 | ||
Syr tavený 45% tuku v sušine, 8 trojuholníkov, 140g (napr. Karička alebo ekvivalent) | ks | 300 | ||
Syr tavený 45 % tuku v sušine, črievko 100g (napr. Bambino alebo ekvivalent) | ks | 300 | ||
Syr tavený 45 % tuku v sušine, 1kg balenie | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. | dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2021 do 31.12.2021 t.j. na 12 mesiacov pričom objednávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť dodatok ku zmluve do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky. |
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2021. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní. |
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 13:00
1,00 súbor položiek
8 170,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2020 12:59
09.12.2020 09:00
09.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2020 09:10 - Vstupná ponuka | 8 170,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2020 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 170,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: