• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 12:00

Detail zákazky Z202032388

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 12:00

Základné údaje

Z202032388

OF-228317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257256

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov

notebooky

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. notebook (referent)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Procesor min. 3000 bodov podľa benchmark testu (podľa https://www.cpubenchmark.net/)
Pamäť min. 8 GB
Pevný disk min. 256 GB SSD
Display min. 14", max. 16", min. 1920x1080, odolné sklo
Grafická karta integrovaná
Bezdrôtové technológie min. Bluetooth v4.1, WiFi 802.11ac
WEB kamera Integrovaná, min 720 px
Výdrž batérie min. 4 h
Porty a konektory Min. 2x USB 3.0 alebo vyšší (typ A), USB-C, audio jack, RJ45
Klávesnica Slovenská klávesnica
Myš USB, optická s kolieskom
Ethernet áno
Taška vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia
Záruka min. 36 mesiacov, batéria min. 12 mesiacov
 2. notebook (manažér)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Procesor min. 6 000 bodov podľa benchmark testu (podľa https://www.cpubenchmark.net/)
Pamäť min. 8 GB
Pevný disk min. 500 GB SSD
Display min. 14", max. 16", min. 1920x1080, odolné sklo
Grafická karta integrovaná
Bezdrôtové technológie min. Bluetooth v4.1, WiFi 802.11ac
WEB kamera Integrovaná, min 720 px
Výdrž batérie min. 4 h
Porty a konektory Min. 2x USB 3.0 alebo vyšší (typ A), USB-C, audio jack, RJ45
Hmotnosť do max. 2,5 kg bez príslušenstva
Klávesnica Slovenská klávesnica
Myš USB, optická s kolieskom
Ethernet áno
Taška vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia
Záruka min. 36 mesiacov, batéria min. 12 mesiacov
 3. notebook (admin)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Procesor min. 8 000 bodov podľa benchmark testu (podľa https://www.cpubenchmark.net/)
Pamäť min. 16 GB
Pevný disk min. 500 GB SSD
Display min. 14", max. 16", min. 1920x1080, odolné sklo
Grafická karta dedikovaná
Bezdrôtové technológie min. Bluetooth v4.1, WiFi 802.11ac
WEB kamera Integrovaná, min 720 px
Výdrž batérie min. 4 h
Porty a konektory Min. 2x USB 3.0 alebo vyšší (typ A), USB-C, audio jack, RJ45
Klávesnica Slovenská klávesnica
Myš USB Optická s kolieskom
Ethernet áno
Taška vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia
Záruka min. 36 mesiacov, batéria min. 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „tovar“) do miesta sídla objednávateľa (ďalej len „miesto plnenia“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu.
2. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene.
3. Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar, originálny, ako aj zabalený v originálnom obale, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neopotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný.
4. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu.
5. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Aktualizovaný rozpočet musí obsahovať názov ponúkaného tovaru pri príslušnej položke (jednotkovú cenu v eur s DPH a celkovú cenu položky v eur s DPH).
6. Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať uvedenie presných názvov (obchodných značiek) ponúknutého tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne dostupnú funkčnú a technickú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia v Bratislave, najneskôr do 15 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
8. Celková cena predmetu zákazky a cena za jednotlivé položky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
9. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny o hodnotu DPH.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
12. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. V prípade, že tovar nebude bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, je objednávateľ oprávnený nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
13. Nepredloženie certifikátov a potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty.
14. Záručná doba na tovar je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ pri konkrétnom zariadení nie je uvedená dlhšia záručná doba.
15. Vzniknuté vady je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby najneskôr do 30 kalendárnych dní od objednávateľovho nahlásenia. Dodávateľ je povinný doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto plnenia na vlastné náklady.
16. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu zákazky riadne a včas alebo ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú povinnosť, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty 500 eur za každé takéto porušenie zmluvy samostatne.
17. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve.
18. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
19. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa osobitných požiadaviek na plnenie predovšetkým bod 6, 7 a 13. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
20. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté.
21. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
22. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa podľa predchádzajúceho bodu, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa.
23. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
24. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. a v súlade s OPET.
25. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej priložená fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V takomto prípade začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
26. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
27. Dodávateľ je oprávnený plniť položku č. 1 "Notebook referent" aj viacerými typmi notebookov (rozumej viacerými zostavami) pri dodržaní minimálnych požiadaviek na konfiguráciu, avšak minimálny počet notebookov z konkrétneho ponúkaného typu je 15 ks. Príklad: 75 ks notebookov referent je možné realizovať dodaním piatich rôznych typov notebookov, kde z každého typu bude ponúknutých 15 ks.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stromová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.12.2020 12:00 — 28.12.2020 14:00

1,00 súbor

67 278,00

Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať uvedenie presných názvov (obchodných značiek) ponúknutého tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne dostupnú funkčnú a technickú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 09:49

09.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 12:17 - Vstupná ponuka 67 278,00 € Cena s DPH
09.12.2020 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 67 277,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS