• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 11:10

Detail zákazky Z202032373

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 11:10

Základné údaje

Z202032373

OF-227800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277585

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie pomôcky

Upratovacie pomôcky, Metly a kefy a iné predmety rôznych typov

  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie pomôcky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
sprej na hubenie hmyzu, /lezúci, lietajúci/ - Raid, Biolit alebo ekvivalent požadovaná veľkosť balenia, rozmer - min. 0,3L max. 0,4L : predpokl. počet na rok 20 Lit.
čistič sifónov granulovaný - Sifo, Fredy, Savo Rasant alebo ekvivalent požadovaná veľkosť balenia, rozmer - min. 0,5kg max. 0,6kg : predpokl. počet na rok 30 kg
drôtenka nerezová špirálová predpokl. počet na rok 200 ks
drôtenka kovová veľká, pletená, 50 g predpokl. počet na rok 600 ks
lopatka plastová s gumovou hranou, širka 23 - 25cm EKO predpokl. počet na rok 10 ks
SET - metlička plastová + lopatka s gumovou hranou, širka 23 - 25cm, EKO predpokl. počet na rok 10 set
metla ciroková veľká, 5x prešívaná, s dlhou rúčkou predpokl. počet na rok 10 ks
metla záhradná s rúčkou, plastová, dlhé štetiny, šírka min. 30 cm predpokl. počet na rok 20 ks
metlička plastová EKO predpokl. počet na rok 30 ks
švédska utierka z mikrovlákna požadovaná veľkosť balenia, rozmer - min. 30 x 30 cm : predpokl. počet na rok 100 ks
mop komplet, kapsový Delux, teleskopická rúčka, otočný klb, 12x40cm predpokl. počet na rok 10 ks
mop kapsový -náhradný návlek, mikrovlákno, 12x40cm predpokl. počet na rok 20 ks
mop kapsový -náhradný návlek, bavlna, 12x40cm predpokl. počet na rok 20 ks
násada na zmeták drevená 120 cm predpokl. počet na rok 10 ks
vedro plastové s výlevkou, okrúhle, s rúčkou požadovaná veľkosť balenia, rozmer - 12 litrové : predpokl. počet na rok 10 ks
WC kefa s nádobou, voľne stojaca, biela predpokl. počet na rok 10 ks
zmeták plastový s rúčkou predpokl. počet na rok 20 ks
rukavice gumenné upratovacie, v balení 1 pár, veľkosť S až XL predpokl. počet na rok 200 pár
rukavice jednorazové vinylové, pudrované, potravinárske, 100 ks v bal. , veľkosť S až XL predpokl. počet na rok 100 bal
hubka na riad s drôtenkou, profilová pre lepšie uchopenie, veľká požadovaná veľkosť balenia, rozmer - min. 9 x 7 x 4cm : predpokl. počet na rok 700 ks
utierka absorbčná hubková - Spontex alebo ekvivalent požadovaná veľkosť balenia, rozmer - min. 16 x 18 cm  : predpokl. počet na rok 300 ks
lopatka kovová, šírka cca 24cm, pozink alebo lakovaná predpokl. počet na rok 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre a účinnosť ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred.
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 15 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

2 450,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

2 640,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 08:35

11.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 22:00 - Vstupná ponuka 2 640,00 € Cena s DPH
11.12.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 639,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS