31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
36579629
SLUŽBY - SERVIS spol. s r.o.
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovanie prevádzkových priestorov
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. Upratovanie prevádzkových priestorov - 1. SÚKV - ťažká údržba (ŤÚ)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. chodba, schodište, balkón /č. ŤÚ 101-102 a 237/ | m2 | 36,80 | ||
1.1. chodba pri WC muži I.P /č ŤÚ 202/ | m2 | 4,75 | ||
1.1. chodba šatňa muži I.P /č. ŤÚ 206/ | m2 | 10,33 | ||
1.1. ženy - 2x chodba, strav. kútik, šatňa, I.P /č.ŤÚ 223,227-229/ | m2 | 57,98 | ||
1.1. stravovací kútik muži I.P /č. ŤÚ 208/ | m2 | 15,86 | ||
1.1. chodba I.P /č. ŤÚ 201/ | m2 | 69,91 | ||
1.2. stravovací kútik majstri /č. ŤÚ 114/ | m2 | 11,65 | ||
1.2. šatňa majstrov /č. ŤÚ 113/ | m2 | 19,34 | ||
1.2. kancelária majstrov (hala) /č. ŤÚ 109/ | m2 | 10,50 | ||
1.2. WC dole muži /č. ŤÚ 104-105/ | m2 | 14,44 | ||
1.2. WC dole ženy /č. ŤÚ 103/ | m2 | 2,6 | ||
1.2. WC hore muži I.P /č. ŤÚ 203-205/ | m2 | 8 | ||
1.2. umyvárka muži I.P /č. ŤÚ 207/ | m2 | 19,11 | ||
1.2. šatňa muži I.P /č. ŤÚ 209/ | m2 | 83,78 | ||
WC, sprchy, umyvárka ženy I.P /č. ŤÚ 224-226/ | m2 | 28,23 | ||
Spolu | m2 | 393,28 |
2. Upratovanie prevádzkových priestorov - 2. SÚKV - ľahká údržba (ĽÚ)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. chodba I.P /č. ĽÚ 215-217/ | m2 | 67,01 | ||
2.1. kancelárie I.P /č. ĽÚ 204-205/ | m2 | 22,88 | ||
2.1.šatňa vedúcich prac.čiat + chodba /č. ĽÚ 208/ | m2 | 16,29 | ||
2.1.schody a medziposchodie | m2 | 14,17 | ||
2.1.kancelária v hale KP /č. ĽÚ 111/ | m2 | 9,00 | ||
2.1.hala KP | m2 | 159,10 | ||
2.2. šatňa zmena I.P /č. ĽÚ 209-210/ | m2 | 76,44 | ||
2.2. Muži - chodba + šatňa+sprcha s WC I.P /č. ĽÚ 201-203/ | m2 | 100,49 | ||
2.2. Ženy - umyváreň, sprcha, WC a chodba I.P /č. ĽÚ 206-207 a 214/ | m2 | 14,64 | ||
2.2. 2 x WC v hale /č. ĽÚ 105,106/ | m2 | 17,69 | ||
2.2. stravovací kútik /č. ĽÚ 108/ | m2 | 35,69 | ||
2.2. DO - kancelária a strav. kútik /č. ĽÚ 115 a 118/ | m2 | 22,59 | ||
Spolu | m2 | 555,99 |
3. Upratovanie prevádzkových priestorov - 3. SÚKV - ťažká údržba_hala GO a MO0
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1. GO kancelária | m2 | 12,25 | ||
3.1. GO chodba | m2 | 22,50 | ||
3.2. GO šatňa, WC, umyvárka ženy | m2 | 14,01 | ||
3.3. GO stravovací kútik | m2 | 26,75 | ||
3.4. GO muži - šatňa, WC, umyvárka | m2 | 21,34 | ||
3.4. MO- umyváreň, šatňa, WC, stravovací kútik | m2 | 25,84 | ||
Spolu | m2 | 122,69 |
4. Upratovanie prevádzkových priestorov - 4. SÚKV - okná
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1. Okná ŤÚ /č. 202,206-209,225,226,228,229/ | ks | 19 | ||
4.1. Okná GO | ks | 3 | ||
4.1. MO - presklený stravovací kútik | ks | 1 | ||
4.1. Okná ĽÚ /č. 201-203,206-210,215-217,105-106,111/ | ks | 23 | ||
4.2. Okná ŤÚ /č. 114/ | ks | 1 | ||
4.2. ŤÚ - presklená kancelária majstrov v hale | ks | 1 | ||
4.2. Okná ĽÚ /č. 108,118,204,205 a 208/ | ks | 9 | ||
Spolu | ks | 57 |
5. Upratovanie prevádzkových priestorov - 5. SÚATaTV - údržba autobusov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1. laboratórium - skúšobňa olejov | m2 | 15,00 | ||
5.2. kancelária | m2 | 23,00 | ||
5.3. kancelária ĽÚ | m2 | 12,10 | ||
5.3. kancelária ŤÚ | m2 | 7,00 | ||
5.3. kancelária zmena | m2 | 11,00 | ||
5.3. kancelária karosáreň | m2 | 8,00 | ||
5.3. gumáreň | m2 | 6,00 | ||
5.4. výpravovňa + naftáreň | m2 | 25,80 | ||
5.4. denná miestnosť + WC ĽÚ | m2 | 58,40 | ||
5.4. denná miestnosť + WC ŤÚ | m2 | 27,44 | ||
5.4. denná miestnosť + WC zmena | m2 | 51,90 | ||
Spolu | m2 | 245,64 |
6. Upratovanie prevádzkových priestorov - 6. SÚATaTV - údržba trolejbusov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.1. Schodište + chodba + kancelária | m2 | 257,00 | ||
6.2. kancelária + dielňa zmeny | m2 | 29,00 | ||
6.2. výpravovňa TD | m2 | 29,00 | ||
6.3. WC muži zmena | m2 | 18,00 | ||
6.3. šatňa muži + umyvárka + 2 x WC | m2 | 80,40 | ||
Spolu | m2 | 413,40 |
7. Upratovanie prevádzkových priestorov - 7. SÚATaTV sociálna budova (šatne)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7.1. Prízemie - vstup | m2 | 48,38 | ||
7.1. WC prízemie | m2 | 10,62 | ||
7.1 .I. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 283 | ||
7.1 .II. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 238 | ||
Spolu | m2 | 580 |
8. Upratovanie prevádzkových priestorov - 4. SÚATaTV - okná
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8.1. okná | ks | 50 | ||
8.2. okná | ks | 21 | ||
Spolu | ks | 71 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávané činnosti | Periodicita |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | *denne |
vyniesť odpadky do kontajnera | *denne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, sprchy, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať vhodnými dezinfekčnými prostriedkami | *denne |
umývanie stolov v denných miestnostiach a v stravovacích kútikoch | *denne |
umývanie a dezinfekcia obkladov, ktoré sú súčasťou sociálnych zariadení a stravovacích kútikov | 1x týždenne |
utretie prachu z výpočtovej techniky (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača) telefónov, tlačiarňach, kopírovacích strojov a stoloch v kanceláriách | 1x týždenne |
umytie a dezinfikovanie kľučiek dverí a ich okolia | 1x týždenne |
odstrániť pavučiny | 1x týždenne |
utretie prachu na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 1x týždenne |
kompletne umyť presklené vchodové dvere | 1x za dva týždne |
utretie prachu vlhkou handrou z najvrchnejších plôch nábytku, plastových a drevených stoličiek a kresiel + vysávanie textilného čalúnenia kresiel a stoličiek | 1x mesačne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | 1x mesačne |
umytie zvyslých stien nábytku | 1x štvrťročne |
umývanie okien, rámov okien v šatniach, chodbách a sociálnych zariadeniach /rámy len z vnútornej strany/ | 1x ročne |
umývanie okien, rámov okien v kancelárskych priestoroch a stravovacích kútikoch /rámy len z vnútornej strany/ | 2x ročne (jar, jeseň) |
mokré čistenie podláh miestnosti, schodíšť, chodieb a schodov | podľa rozpisu položiek |
Položka 1.1. | 2x týždenne |
Položka 1.2. | 5x týždenne |
Položka 2.1. | 3x týždenne |
Položka 2.2. | 5x týždenne |
Položka 3.1. | 1x týždenne |
Položka 3.2. | 2x týždenne |
Položka 3.3. | 4x týždenne |
Položka 3.4. | 5x týždenne |
Položka 4.1. - okná | 1x ročne |
Položka 4.2. - okná | 2x ročne (jar, jeseň) |
Položka 5.1. | 1x týždenne |
Položka 5.2. | 2x týždenne |
Položka 5.3. | 3x týždenne |
Položka 5.4. | 5x týždenne |
Položka 6.1. | 1x týždenne |
Položka 6.2. | 3x týždenne |
Položka 6.3. | 5x týždenne |
Položka 7.1. | 5x týždenne |
Položka 8.1. - okná | 1x ročne |
Položka 8.2. - okná | 2x ročne (jar, jeseň) |
*denne | znamená len počas pracovných dní |
Názov |
1.Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb. |
2.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace prostriedky a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
3.Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy len v pracovných dňoch v čase od 6,00 do 14,00 hod.. |
4.Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý, spoľahlivý a jeho správanie bude na požadovanej úrovni. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod. zabezpečí do 12 (dvanástich) hodín náhradu. |
5.Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu nedostatkov. Tieto dokumenty budú uložené na vrátnici. Objednávateľ má právo do knihy nedostatkov zapisovať nedostatky, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky uvedené v bode 15 pri plnení predmetu tejto zmluvy, ktoré objednávateľ uvedie do knihy nedostatkov. |
6.Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
7. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. |
8.Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
9.Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa a zapísať do knihy nedostatkov. |
10.Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
11.V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
12.Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených bezplatne. |
13.Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
14.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
15.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. |
16.O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle poverenej osobe objednávateľa. V prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, poverená osoba objednávateľa správu podpíše a pošle poskytovateľovi. |
17.V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou. |
18.Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
19.Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
20.Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
21.Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
22. Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
23.Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 5 dni od uzavretia zmluvy: rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. |
24.Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr. Do prvej faktúry zahrnúť položky 1.1. až 4.2., do druhej faktúry položky 5.1. až 8.2.. |
25.Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
26.Chránené priestory elektrickou zabezpečovacou signalizáciou v jednotlivých objektoch sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Okná a žalúzie po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa. |
27.Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
28.K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy; zvýšenia cien technologických a materiálových nákladov; zmeny mzdových a osobných nákladov (regulácia cien). |
29.Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
30.Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
31.Poskytovateľ vedie v každom z prevádzkových objektov objednávateľa SÚKV a SÚATaTV denný prehľad upratovania podľa položiek z funkčnej špecifikácie predmetu zákazky za daný mesiac. Denný prehľad upratovania podlieha potvrdeniu zo strany objednávateľa. |
Bardejovská 6, Košice; areál Hornádska 10, Košice; areál Železiarenská, Košice - Šaca, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 07:44 — 31.12.2021 23:59
1,00 služba
17 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2020 08:01
14.12.2020 09:00
14.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2020 10:05 - Vstupná ponuka | 17 749,99 | € | Cena bez DPH |
11.12.2020 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 749,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: