• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 11:15

Detail zákazky Z202032366

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 11:15

Základné údaje

Z202032366

OF-228170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257300

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

Mlieko, smotana, jogurty, puding, mliečna ryža, tvaroh, bryndza, syry, tatárska omáčka, majonéza

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551000-5 - Jogurt a ostatné fermentované mliečne výrobky
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15871273-8 - Majonéza

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko a mliečne výrobky na priamu konzumáciu a na ďalšiu úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé plnotučné 3,5% (balenie 1 l, ošetrené UHT, homogenizované, v tetrapakovom obale) l 25 000
Smotana na šľahanie 31% (balenie 1 l, trvanlivá, v tetrapakovom obale) l 800
Smotana kyslá 24% (balenie 1 l, trvanlivá, v tetrapakovom obale) l 150
Smotana na varenie 12% (balenie 1l, trvanlivá v tetrapakovom obale) l 500
Bryndza plnotučná (balenie 1 kg, zloženie: surové ovčie mlieko 100%, syridlo, kuchynská soľ) kg 800
Tvaroh hrudkový (balenie 1 kg, tuk v sušine min. 23%) kg 1 400
Jogurt smotanový ovocný, rôzne príchute (balenie min. 145g, zloženie: smotana, ochucovacia zložka, kukuričný škrob, cukor, jogurtová kultúra, tuk v mliečnej zložke najmenej 10%) ks 20 000
Mliečny dezert (balenie min. 125g, rôzne príchute) ks 10 000
Mliečna ryža (balenie min.200g, podiel ryže min. 20%, rôzne príchute) ks 10 000
Jogurt biely (balenie min. 150 g, zloženie: mlieko, mliečne bielkoviny) ks 2 500
Puding so šľahačkou (balenie min. 200 g, príchute: jahoda, karamel, čokoláda, vanilka) ks 10 000
Tatárska omáčka (balenie min. 30 ml, samostatne balené) ks 4 000
Tatárska omáčka (balenie 5 kg, vedro, I. trieda) ks 50
Majonéza (balenie 5 kg, vedro, I. trieda) ks 70
Syr tavený (balenie min. 1 kg vedierko, zloženie: min. podiel sušiny 45%, max. podiel rastlinného tuku 15%) kg 1 600
Syr plátkový, neúdený (balenie min. 100g, hygienicky balený, zloženie: pasterizované mlieko, jedlá soľ, mliekarenské kultúry, mikrobiálne syridlo, tuk v sušine max. 45%) bal. 9 000
Syr plátkový, údený (balenie min. 100g, hygienicky balený, zloženie: pasterizované mlieko, jedlá soľ, mliekarenské kultúry, mikrobiálne syridlo, tuk v sušine max. 45%) bal. 5 000
Syr tavený, rôzne príchute (balenie min. 140g, zloženie: mlieko obnovené odstredené, maslo, syry, voda, stabilizátor, mliečne bielkoviny, sušená srvátka, soľ, tuk v sušine najmenej 40%), napr. LUNEX alebo ekvivalent ks 3 000
Syr s modrou plesňou, valec (gastro kg balenie, zloženie: syr s modrou plesňou, podiel sušiny min. 52%, tuk v sušine min. 50%), napr. Niva alebo ekvivalent kg 100
Syr tvrdý neúdený (tehla, zloženie: min. podiel sušiny 55 %), napr. Eidam alebo ekvivalent kg 3 000
Syr tvrdý údený (tehla, zloženie: min. podiel sušiny 55 %), napr. Eidam alebo ekvivalent kg 600
Syr tavený min. 50g , (hygienicky balený po 1 ks, nie črievko, zloženie: min. podiel sušiny 45 %, max. podiel rastlinného tuku 15 %) ks 40 000
Syr plesňový (balenie min. 100g, samostatne balený), napr. Camembert alebo ekvivalent ks 6 000
Syr Mozzarella (balenie min. 100g, v plastovom obale alebo sáčku) ks 8 000
Syr balkánsky (balenie min. 200g, v plastovom obale), napr. Feta alebo ekvivalent ks 100
Parenica údená (balenie min. 100g, v plastovom obale alebo sáčku) ks 3 000
Parenica neúdená (balenie min. 100 g, v plastovom obale alebo sáčku) ks 5 000
Korbáčiky údené (balenie min. 40g, v plastovom obale alebo sáčku) ks 2 000
Korbáčiky neúdené (balenie min. 40g, v plastovom obale alebo sáčku) ks 1 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
DÁTUM SPOTREBY Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.
Kvalita I. trieda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 11:00 hod.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. Od 11.12.2020 do 10.12.2021.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 24 hod. . Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu SR.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celý rozsah

123 795,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 14:12

09.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 112
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 07:54 - Vstupná ponuka 123 795,00 € Cena s DPH
09.12.2020 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 123 493,61 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS