• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 14:20

Detail zákazky Z202032362

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2020 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 14:20

Základné údaje

Z202032362

OF-227580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277649

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ČASŤ 2 : Nákup náhradných dielov na traktorové prívesy

traktorové prívesy, náhradné diely

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup náhradných dielov na traktorové prívesy typu BSS PS2 08.06 Agro
Funkcia
Nákup náhradných dielov na traktorové prívesy typu BSS PS2 08.06 Agro vrátane dopravy do miest určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brzdová čeľusť ks 1 2
2. Skrutka kolesa ks 3 6
3. Matica kolesa ks 2 5
4. Závlačka 4x25 ks 5 10
5. Zásuvka 7 pólová ks 2 5
6. Brzdový bubon ks 1 2
7. Brzdový valec ks 1 2
8. Hadica na vzduch priemer 16 ks 2 5
9. Spojka hydrauliky kompletná ks 2 5
10. Lanko ručnej brzdy ks 2 5
11. Vzduchojem 30 litrov ks 1 2
12. Ventil priamy ks 1 2
13. Koncovka na vzduch. brzdy ks 2 5
14. Koncové svetlo ks 2 5
15. Koncové svetlo do hmly ks 2 5
16. Odrazka trojuholník ks 2 5
17. Odrazka oranžová ks 5 10
18. Odrazka biela ks 5 10
19. Lapač nečistôt (zástera) ks 2 5
20. Trubka PA pr. 6 / m ks 5 10
21. Trubka PA pr. 8 / m ks 5 10
22. Označenie konštrukčnej rýchlosti ks 2 5
23. Regulátor vzduchu ks 1 2
24. Hadica 32 kľúč 800 mm ks 1 2
25. Hadica 27 kľúč 600 mm ks 1 2
26. Náboj kolesa ks 1 2
27. Rozvádzač vzduchu ks 1 2
28. Nosné pero ks 1 2
29. Kábel LYS 5x1 ks 5 10
30. Čap pera ks 1 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia: Moldava nad Bodvou
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky (položky č. 1. - 30. ČASŤ 2 : Nákup náhradných dielov na traktorové prívesy v technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - ČASŤ 2 : Nákup náhradných dielov na traktorové prívesy , doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenie.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
10. Lehota dodania tovaru:
10.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
10.b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. V prípade nesplnenia tejto povinnosti sa zaväzuje dodávateľ vykonať náhradné doručenie v nasledujúci pracovný deň v súlade s prvou vetou tohto bodu dohody na vlastné náklady.
11. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
12. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
14.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
14.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
14.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
14.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
14.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
14.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

1 190,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2020 11:38

11.12.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 23:41 - Vstupná ponuka 1 190,65 € Cena bez DPH
08.12.2020 23:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 190,65 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS