• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202032306

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202032306

OF-228254

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5245035

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31337775

NIMAG, spol. s r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný stôl

operačný stôl

  • 33192230-3 - Operačné stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný stôl - 1 ks, min. požiadavky:
Funkcia
1. Operačný stôl so sedacím a chrbtovým segmentom – 1ks
- Batéria s kapacitou prevádzky min. 5 dní po osem hodín,
- Výška stola v spodnej polohe max. 600 mm,
- Výška stola v hornej polohe min. 1.050 mm,
- Výškové nastavenie min. 450 mm,
- Rýchlosť zdvihu stola min. 20mm / 1sek,
- Motorizovaný laterálny sklon min. +/- 20°,
- Motorizovaný náklon dosky stola trendelenburg/antitrendelenburg min. +35°/-25°,
- Rozsah nožnej časti min. -90° až +70°,
- Rozsah pohybu chrbtovej časti min. -40° až +80°,
- Šírka operačného stola s bočnými lištami min. 550 max. 600 mm,
- Nosnosť operačného stola v normálnej aj reverznej polohe min. 250 kg,
- Operačný stôl s min. 5 segmentmi,
- Pozdĺžny elektromechanický posun min. 310 mm,
- Štyri pojazdné zdvojené kolieska otočné 360°,
- Základňa operačného stola schopná motorizovaných sklonov: laterálny sklon, trendelenburg/anitrendelenburg, kombinované sklony ako aj motorizovaný zdvih, pozdĺžny posun, motorizované zlomenie chrbtovej časti a nôh,
- Rozhrania pre pripojenie káblového ovládača a nožného spínača, bezkáblového ovládača ako aj PC na diagnostiku a nastavenie operačného stola,
- Nastavenie všetkých elementov do nulovej pozície jednou klávesnicou na ovládači,
- Monitorovanie krajných polôh s akustickou signalizáciou
- Integrovaná nabíjacia a napájacia jednotka operačného stola,
- Skladanie nožných častí, chrbtovej časti a hlavovej časti rýchloupínacím mechanizmom bez nutnosti skrutkovania,
- Polstrovanie dvojvrstvové, antidekubitné a bezšvové, nešité, umývateľné bežnými dezinfekčnými prostriedkami, odnímateľné,
- Doska a segmenty stola priepustné RTG lúčom po celej dĺžke,
- Reverzná pozícia pacienta t.j. zmena hlavovej a chrbtovej dosky za nožné s možnosťou prepnutia ovládača pre reverzne vyskladaný stôl,
- Nabíjanie operačného stola plne automatické so signalizáciou nabitia,
- Podsvietenie operačného stola integrované v spodnej časti podvozku signalizujúce stav operačného stola.
2. Bezdrôtový ovládač k operačnému stolu – 1ks
3. Hlavová doska s dvojitým kĺbom – 1 ks
- Rozsah nastavenia v dvoch kĺboch, +45/-30°.
4. Nožný segment 2 diely – 1ks
- Dĺžka min. 700 mm max. 900 mm,
- Rozťahovanie do boku +/-90° alternatívna možnosť roztiahnutia nožných segmentov.
5. Predlžovací chrbtový segment – 1ks
- Dĺžka min. 250 max. 350 mm.
6. Univerzálny držiak ruky – 2ks
- 3 ks guľových kĺbov, uvoľnenie a zablokovanie všetkých kĺbov z jedného miesta,
- Výškové polohovania od dosky stola min. -400 mm max. 500 mm,
- Polster na uloženie ruky v dĺžke min. 450 mm max. 600 mm.
7. Infúzny stojan – 1ks
- Pripevnenie na eurolištu,
- S kĺbom,
- Výškovo nastaviteľný,
- Nosnosť min. 5kg.
8. Fixátor ruky na prichytenie ruky pozdĺž operačného stola – 1ks
- Pripevnenie na eurolištu operačného stola,
- S polstrovaním dĺžky 300 – 400 mm.
9. Pás na fixáciu tela pacienta – 2ks
10. Kožený pás na fixáciu nohy k nožnej doske – 1 pár
11. Gynekologický držiak nôh (Geopel) – 1 pár
- Výškovo nastaviteľný a otočný 360°,
- Polohovanie za pomoci elektromotora.
12. 3D gynekologický držiak nôh – 1 pár
- S plynovou pružinou pre jednoduchší zdvih,
- Polohovanie vo všetkých smeroch za pomoci jednej ruky, zatlačením jednej páčky,
- Pripevnenie k eurolište operačného stola,
- Nosnosť min. 220 kg.
13. Anestéziologický rám – 1ks
- Výškovo nastaviteľný.
14. Gynekologické drenážne umývadlo – 1 ks
- S mechanizmom na vysúvanie a zasúvanie pod operačný stôl, s vysunutím umývadla vedľa operačného stola,
- Umývadlo musí obsahovať odtok a sitko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačný stôl kus 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Navrhovaná cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane dovozu a vyloženia nepoškodeného tovaru na miesto dodania, so zaškolením a inštaláciou.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, originálne zabalený.
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Ukončenie zmluvného vzťahu:Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluveb) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluvec) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.12.2020 10:00 — 01.03.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

66 309,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2020 13:52

08.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 17:09 - Vstupná ponuka 66 309,75 € Cena bez DPH
04.12.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 66 309,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS