• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 13:15

Detail zákazky Z202032278

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 13:15

Základné údaje

Z202032278

OF-228209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5245014

Objednávateľ

37961632

UNIVERZITA J. SELYEHO

Bratislavská cesta 3322, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlky
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy a zabezpečenie distribúcie a prepravy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 31/2007 Z.z.)
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberných miest Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná hodnota spotreby elektriny pre odberné miesta kWh 885000
Odberné miesto č. 1 - ("OM1") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov KWh 46000
Odberné miesto č. 2 - ("OM2") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov KWh 486000
Odberné miesto č. 3 - ("OM3") - predpokladané zmluvyné množstvo za 12 mesiacov KWh 10000
Odberné miesto č. 4 - ("OM4") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov KWh 247000
Odberné miesto č. 5 - ("OM5") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov KWh 96000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM1 EIC kód OM: 24ZZS6103228000F, Začiatok plnenia: 1.1.2021, Koniec plenia: 31.12.2021, Napäťová úroveň: NN3f
OM1 Rezervovaná kapacita: 50A, Max. rezervovaná kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 250A, Distribučná sadzba: C2-X3
OM2 EIC kód OM: 24ZZS7021964000X, Začiatok plnenia: 1.1.2021, Koniec: 31.12.2021, Napäťová úroveň: NN3f
OM2 Rezervovaná kapacita 214A, Max. rezervovaná kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 400A, Distribučná sadzba C2-X3
OM3 EIC kód OM: 24ZZS4322529000I, Začiatok plnenia: 1.1.2021, Koniec plnenia: 31.12.2021, Napäťová úroveň: NN3f
OM3 Rezervovaná kapacita 32A, Max. rezerovavaná kapacita (kW)/hodnota ističa(A): 32A, Distribučná szadzba: C2-X3
OM4 EIC kód OM: 24ZZS40000121794, Začiatok plnenia: 1.1.2021, Koniec plnenia: 31.12.2021, Napäťová úroveň: VN3f
OM4 Rezervovaná kapacita 75kW, Max. rezerovavaná kapacita (kW)/hodnota ističa(A): 250kW, Distribučná szadzba: X2, Druh RK: Mesačná
OM5 EIC kód OM: 24ZZS4321683000D, Začiatok plnenia: 1.1.2021, Koniec plnenia: 31.12.2021, Napäťová úroveň: NN3f
OM5 Rezervovaná kapacita 80A, Max. rezerovavaná kapacita (kW)/hodnota ističa(A): 80A, Distribučná szadzba: C2-X3,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Združená dodávka elektrickej energie.
Miestom plnenia je odberné miesto sídla odberateľa (kupujúceho)
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Cena bude hradená v mene euro.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do JF a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby ( Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a DPH.
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná cena bude predpokladaná za celé množstvo odberu.
Dodávateľ vystaví kalkulačný list k odbernému miestu na začiatku dodávky elektrickej energie, na základe ktorého bude objednávateľ dodávateľovi uhrádzať zálohové platby vždy mesačne do 15. dňa v mesiaci.
Fakturácia za opakované plnenie bude mať mesačné, resp. ročné zúčtovacie obdobie. Splatnosť faktúr je minimálne 14 dní od dátumu jej vystavenia. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ po skončení každého kalendárneho mesiaca, resp. roka.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané.
V prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite grarantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu, konzultanta, s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti.
OSOBITNÉ POžIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čim spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
a) ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII. bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
b) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
c) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a to najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s dodávateľom, v uzatvorenej obálke označenej "Ekektrická energia - neotvárať",  na adresu objednávateľa:
1. dodávateľom vystavený a potvrdený zoznam všetkých predložených dokladov a dokumentov,
2. dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mailovú adresu kontaktnej osoby,
3. vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument "Kalkulácia celkovej ceny", s uvedením aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorý bude tvoriť prílohy uzatvorenej zmluvy,
4. originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
5. originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
6. originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území pre celé zmluvné obdobie,
7. čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.t. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
8. originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorý sa potvrdzuje splnenie normy ISO9001- systém riadenia kvality,
9. originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy ISO14001 - systém environmentálneho manažérstva,
10. originál alebo overenú kópiu poistenia: Zodpovednosť poisteného za škodu spôsobenú tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti a vadným výrobkom a za environmentálnu škodu.
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY objednávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- požaduje sa, aby výsledná cena predmtu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky,
- požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto objednávkovom formuláre (v tejto zmluve),
- pre zmluvný vzťah platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Prílohy č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti,
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam.
Účelom OP je upresniť a rozšíriť podmienky OPET v nutnej miere.
Dodávateľ musí byť zapísaný do Registra partnerov verejného sektora podľa § 2 „Zákona o registri partnerov verejného sektora (č. 315/2016 Z. z.)“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská cesta 3322, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

885 000,00 kWh

142 342,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2020 11:00

08.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 104
 53
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2020 10:20 - Vstupná ponuka 141 320,21 € Cena s DPH
08.12.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 137 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS