35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
35789719
Gekkon s.r.o.
Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK
Nákup nového vysokozdvižného vozíka
vysokozdvižný vozík
Tovar, Služba
1. Vysokozdvižný vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového vysokozdvižného vozíka za účelom prevozu ťažkých bremien a materiálov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. vysokozdvižný vozík | ks | 1 | ||
2. zdvih | mm | 3000 | ||
3. nosnosť | kg | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. motor | diesel |
2. zdvíhacie zariadenie | duplex |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia a odskúšania. Miesto plnenia - Spišská Nová Ves. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3.1 požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
3.2 požaduje sa predložiť opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia (viď technické vlastnosti), doplnených o katalógy, prospekty obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) naceneného tovaru v rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Vysokozdvižný vozík - doklady", |
- vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 3.1 a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad/y uvedený/é v bode 3.2, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenenej položky). |
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
9. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu a záručný list - všetko v slovenskom jazyku. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
10. Záručná doba je 24 mesiacov, minimálne 2 000 Mth. |
11. Objednávateľ vyžaduje vykonávanie záručného servisu v rozsahu: výmena oleja, filtrov, kontrola hydrauliky a elektroinštalácie po dosiahnutí motohodin stanovených výrobcom. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 14-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c) nedodržanie jednotkovej ceny, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3 v lehote uvedenej v bode 4, |
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov , |
f) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
g) nedodržanie vykonávania záručného servisu podľa bodu 11, |
h) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
14.12.2020 07:00 — 28.12.2020 15:00
1,00 súbor
15 686,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2020 12:25
11.12.2020 13:00
11.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2020 13:25 - Vstupná ponuka | 15 680,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 070,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: