• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202032270

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202032270

OF-226582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277595

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

35789719

Gekkon s.r.o.

Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nového vysokozdvižného vozíka

vysokozdvižný vozík

  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokozdvižný vozík
Funkcia
Nákup nového vysokozdvižného vozíka za účelom prevozu ťažkých bremien a materiálov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. vysokozdvižný vozík ks 1
2. zdvih mm 3000
3. nosnosť kg 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. motor diesel
2. zdvíhacie zariadenie duplex
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia a odskúšania. Miesto plnenia -  Spišská Nová Ves.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy.
3.  Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3.1 požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov,  typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3.2 požaduje sa predložiť opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia (viď technické vlastnosti), doplnených o katalógy, prospekty obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) naceneného tovaru v  rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Vysokozdvižný vozík - doklady",
- vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 3.1 a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad/y uvedený/é v bode 3.2,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenenej položky).
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod.
9.  Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu a záručný list - všetko v slovenskom jazyku. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
10. Záručná doba je 24 mesiacov, minimálne 2 000 Mth.
11. Objednávateľ vyžaduje vykonávanie záručného servisu v rozsahu: výmena oleja, filtrov, kontrola hydrauliky a elektroinštalácie po dosiahnutí motohodin stanovených výrobcom.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 14-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14.  Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
b)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
c)  nedodržanie jednotkovej ceny,
d)  nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3 v lehote uvedenej v bode 4,
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov ,
f) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
g) nedodržanie vykonávania záručného servisu podľa bodu 11,
h) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

14.12.2020 07:00 — 28.12.2020 15:00

1,00 súbor

15 686,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2020 12:25

11.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2020 13:25 - Vstupná ponuka 15 680,00 € Cena bez DPH
11.12.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 13 070,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS