30844363
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Pražská 29, Bratislava, 81263, SVK
34465324
Imrich Mattoš - IMTEC
Kadnárova 19, Bratislava, 831 52, SVK
Profesionálny odvlhčovač vzduchu
odvlhčovač
Tovar
|
1. Odvlhčovacie zariadenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Profesionálny odvlhčovač vzduchu MASTER DH92 (alebo ekvivalent) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Odvlhčovač | ks | 18 | ||
| Výkon | L/h | 80/24 | ||
| Objem výmeny vzduchu | m3 | 1000 | ||
| Elektrické napájanie | V/Hz | 220/50 | 240/50 | |
| Hmotnosť | kg | 60 | 80 | |
| Objem nádrže | l | 11 | 15 | |
| Rozmery | cm | 50/60/100 | 60/70/110 | |
| Prípustná relatívna vlhkosť vzduchu (RH) | % | 30 | 99 | |
| Elektrický príkon | kW | 1,6 | ||
| Hlučnosť | dB | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rotačný kompresor | áno |
| Zabudovaný vlhkomer | áno |
| Zabudované meranie doby prevádzky | áno |
| Automatické rozmrazovanie pre nízke teploty | áno |
| Nádrž pre odvod kondenzátu | áno |
| Typ chladiva | R 410a |
| Názov |
| Dodávateľ dodá objednané množstvo t.j. 18 ks odvlhčovacích zariadení na jednotlivé závody, ktoré budú bližšie špecifikované po uzavretí zmluvy. |
| Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s predmetom zákazky (balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne miesto v požadovaných množstvách). |
| Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 18.12.2020. |
| Dodávateľ je povinný vopred dohodnúť termín doručenia predmetu zákazky s uvedenými kontaktnými osobami (telefonicky alebo emailom). |
| Dodávateľ sa zaväzuje že predmet zákazky pri dodaní bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v Zmluve. Dodávateľ poskytne k dodanému tovaru návod na použitie v slovenskom jazyku. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ odovzdá dodací list v dvoch vyhotoveniach s uvedením všetkých potrebných náležitosti (počet kusov, cena za kus, identifikačné údaje, a iné). Dodací list v dvoch vyhotoveniach podpíše kontaktná osoba Objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie servisných prehliadok počas 24 mesačnej záručnej doby. Všetky tieto servisné prehliadky musia byť vykonané v mieste objednávateľa a zahrnuté v cene výrobku vrátane všetkých nákladov (doprava, cena práce a iné). |
| Nedodržanie technických parametrov predmetu zákazky stanovených Objednávateľom sa považuje za podstatné porušenie a má za následok vrátenie predmetu zákazky a následné odstúpenie Objednávateľa od zmluvného vzťahu. |
| Garancia dostupnosti náhradných dielov v rámci SR minimálne po dobu 60 mesiacov od dodania predmetu zákazky. |
Slovenská republika
18.12.2020 15:00
18,00 ks
30 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2020 10:17
09.12.2020 10:00
09.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.12.2020 12:50 - Vstupná ponuka | 30 600,00 | € | Cena s DPH |
| 07.12.2020 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 920,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: