• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 10:40

Detail zákazky Z202032263

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 10:40

Základné údaje

Z202032263

OF-228264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5245041

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Mydlo, krém na ruky

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. mydlo toaletné /Palmolive, Fa alebo ekvivalent/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 400
veľkosť g 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skupenstvo tuhé
balenie jednotlivo, v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 2. mydlo toaletné antibakteriálne /Protex alebo ekvivalent/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 720
veľkosť g 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skupenstvo tuhé
balenie jednotlivo, v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 3. mydlo toaletné /Hit alebo ekvivalent/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10 800
veľkosť g 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skupenstvo tuhé
balenie jednotlivo, v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 4. hotelové mydlo 15g /Zenit alebo ekvivalent/
Funkcia
Malé toaletné mydlo na každodenné použitie s neutrálnou vôňou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
veľkosť g 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 5. mydlo tekuté 5L /Mitia jarné kvety alebo ekvivalent/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 30
veľkosť liter 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 6. mydlo tekuté antibakteriálne 5L /Dime alebo ekvivalent/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 50
veľkosť liter 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie v PVC obaloch
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
 7. krém na ruky s nechtíkovým extraktom
Funkcia
Krém obohatený výťažkom z nechtíka lekárskeho a glycerínu, určený k bežnému ošetreniu namáhanej pokožky. Ľahko sa vstrebáva. Nezanecháva ruky mastné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 500
veľkosť g 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
min. doba trvanlivosti 24 mesiacov od dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dátum najneskoršej spotreby všetkých tovarov: minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa všetky položky fakturovať cenu za kus.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 300,- € s DPH.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Pri ekvivalentnom riešení je dodávateľ do 3 pracovných dní od vyzvania povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu /minimálne Kartu bezpečnostných údajov ponúkaných produktov s odporučeným dávkovaním/.
Nepredloženie dokladov preukazujúcich požadovanú kvalitu podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu II. Technická špecifikácia predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie "Rámcovej dohody".
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

3 284,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2020 14:39

08.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 73
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 15:09 - Vstupná ponuka 3 283,20 € Cena s DPH
07.12.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 3 276,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS