31256635
Centrum prvého kontaktu - Michalovce
Š. Kukuru 1102/12, Michalovce, 07101, SVK
41738241
Andrea Ličková - Artium SK
Svätý Kríž 310, Svätý Kríž, 03211, SVK
Kancelárska stolička
Kancelárska stolička, kolieska, podrúčky, otočná
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska otočná stolička na kolieskach
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska otočná stolička na kolieskach | ks | 3 | ||
| Nosnosť | kg | 120 | 150 | |
| Výškový rozsah nastavenia sedadla | mm | 450 | 550 | |
| Výška operadla | mm | 700 | 750 | |
| Výška operadla rúk | mm | 200 | 280 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nosný kríž stoličky | päťramenný kovový |
| kolieska | vhodné na tvrdú podlahu (plávajúca dlažba) |
| Nastavovacia mechanika | Synchrónna mechanika AT s automatickým nastavením tuhosti pohybu operadla a sedadla podľa hmotnosti používateľa Možnosť nastavenia uhla sedadla a operadla + výšky sedadla |
| Operadlo | Nastaviteľná bedrová opierka + zakončenie operadla nastaviteľnou hlavovou opierkou |
| Opierky rúk | Výškovo nastaviteľné s možnosťou posuvu dopredu-dozadu |
| Materiál operadla | Vysoké čalúnené samonosnou sieťovinou NET, NETSOFT, Theo Nets, Omega alebo Rhytm podľa výberu objednávateľa pred dodaním. Farba modrá alebo čierna. |
| Materiál sedadla | vysokoodolná látka (nie koženka ani koža) (farba podľa farby operadla) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
| Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky dodávateľ objednávateľovi uvedie na dodacom liste. |
| Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 16:00 hod. |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom! Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy! |
| Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
| Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list). |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia tovaru a faktúry objednávateľovi |
Štefana Kukuru, 1102/12, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
14.12.2020 08:55 — 31.12.2020 08:55
3,00 kus
405,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2020 09:01
10.12.2020 08:58
10.12.2020 09:13
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.12.2020 12:15 - Vstupná ponuka | 335,00 | € | Cena bez DPH |
| 03.12.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 335,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: