• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202032243

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2020 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2020 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202032243

OF-228250

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5267924

Objednávateľ

31256635

Centrum prvého kontaktu - Michalovce

Š. Kukuru 1102/12, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

41738241

Andrea Ličková - Artium SK

Svätý Kríž 310, Svätý Kríž, 03211, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

Kancelárska stolička, kolieska, podrúčky, otočná

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska otočná stolička na kolieskach
Funkcia
Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska otočná stolička na kolieskach ks 3
Nosnosť kg 120 150
Výškový rozsah nastavenia sedadla mm 450 550
Výška operadla mm 700 750
Výška operadla rúk mm 200 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosný kríž stoličky päťramenný kovový
kolieska vhodné na tvrdú podlahu (plávajúca dlažba)
Nastavovacia mechanika Synchrónna mechanika AT s automatickým nastavením tuhosti pohybu operadla a sedadla podľa hmotnosti používateľa Možnosť nastavenia  uhla sedadla a operadla + výšky sedadla
Operadlo Nastaviteľná bedrová opierka + zakončenie operadla nastaviteľnou hlavovou opierkou
Opierky rúk Výškovo nastaviteľné s možnosťou posuvu dopredu-dozadu
Materiál operadla Vysoké čalúnené samonosnou sieťovinou NET, NETSOFT, Theo Nets, Omega alebo Rhytm podľa výberu objednávateľa pred dodaním. Farba modrá alebo čierna.
Materiál sedadla vysokoodolná látka (nie koženka ani koža) (farba podľa farby operadla)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky dodávateľ objednávateľovi uvedie na dodacom liste.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 16:00 hod.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a  fotografiou prípadne prospektom! Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy!
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia tovaru a faktúry objednávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefana Kukuru, 1102/12, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

14.12.2020 08:55 — 31.12.2020 08:55

3,00 kus

405,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2020 09:01

10.12.2020 08:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2020 09:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 12:15 - Vstupná ponuka 335,00 € Cena bez DPH
03.12.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 335,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS