35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35810408
CNC, a.s.
Borská 6, Bratislava, 84104, SVK
Obstaranie serverov, servisných služieb, príslušenstva a súvisiacich dodávok spotrebného materiálu a náhradných dielov vrátane likvidácie odpadu a dopravy
server, služba, servis
Tovar, Služba
1. BigData node - HPE ProLiant DL380 Gen10 12LFF Server
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o novší typ komponentu alebo ak úspešný dodávateľ vie poskytnúť položky, ktoré budú 100 % kompatibilné s infraštruktúrou verejného obstarávateľa. |
BigData node - HPE ProLiant DL380 Gen10 12LFF Server 6 ks |
BigData node - HPE ProLiant DL380 Gen10 12LFF Server každý server obsahuje: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P19718-B21 HPE ProLiant DL380 Gen10 12LFF NC Configure-to-order Server | ks | 1 | ||
P19718-B21 B19 HPE DL380 G10 CTO Mod-X 12LFF WO NIC | ks | 1 | ||
P24466-L21 Intel Xeon-Gold 5218R (2.1GHz/20-core/125W) FIO Processor Kit for HPE ProLiant DL380 Gen10 | ks | 1 | ||
P24466-B21 Intel Xeon-Gold 5218R (2.1GHz/20-core/125W) Processor Kit for HPE ProLiant DL380 Gen10 | ks | 1 | ||
P00930-B21 HPE 64GB (1x64GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit | ks | 12 | ||
826686-B21 HPE DL38X Gen10 4LFF Midplane SAS/SATA HDD Kit | ks | 1 | ||
P04529-B21 HPE 800GB SAS 12G Mixed Use LFF SCC PM5 SSD | ks | 2 | ||
P01366-B21 HPE 96W Smart Storage Lithium-ion Battery with 145mm Cable Kit | ks | 1 | ||
804338-B21 HPE Smart Array P816i-a SR Gen10 (16 Internal Lanes/4GB Cache/SmartCache) 12G SAS Modular Controller | ks | 1 | ||
700759-B21 HPE FlexFabric 10Gb 2-port FLR-T 57810S Adapter | ks | 1 | ||
865414-B21 HPE 800W Flex Slot Platinum Hot Plug Low Halogen Power Supply Kit | ks | 2 | ||
733664-B21 HPE 2U Cable Management Arm for Easy Install Rail Kit | ks | 1 | ||
733662-B21 HPE 2U Large Form Factor Easy Install Rail Kit | ks | 1 | ||
E6U64ABE HPE iLO Advanced Electronic License with 3yr Support on iLO Licensed Features | ks | 1 | ||
H7J32A3 HPE 3Y Foundation Care NBD SVC | ks | 1 | ||
H7J32A3 WAH HPE DL38x Gen10 Support | ks | 1 | ||
HA113A1 HPE Installation SVC | ks | 1 | ||
HA113A1 5A6 HPE 300 Series Installation Service | ks | 1 | ||
Inštalácia hardvéru, aktualizácia strojových kódov, integrácia do LAN prostredia, konfigurácia a funkčné testovanie na každý server | ks | 1 |
2. Príslušenstvo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
819203-B21 HPE 8TB SATA 6G Midline 7.2K LFF (3.5in) SC 1yr Wty 512e Digitally Signed Firmware HDD | ks | 2 | ||
AF594A HPE 0.9M Blue CAT6 STP Cable Data | ks | 6 | ||
AF595A HPE 3.0M Blue CAT6 STP Cable Data | ks | 12 | ||
263474-B22 HPE 6ft Qty 8 KVM CAT5 Cable | ks | 1 | ||
Q5T67A HPE KVM Console SFF USB 8-pack Interface Adapter | ks | 1 | ||
RH00004F3 Red Hat, RHEL, Red Hat Enterprise Linux Server, Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) (3YR) | ks | 6 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy zaslať e-mailom zodpovednej osobe objednávateľa uvedenej v bode 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie: a) technickú špecifikáciu jednotlivých častí predmetu zmluvy, b) podrobný cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, |
c) meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), d) kópiu potvrdenia od výrobcu jednotlivých častí predmetu zmluvy, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre slovenský trh, že dodávateľ je autorizovaným obchodným a/alebo servisným partnerom výrobcu jednotlivých častí predmetu zmluvy a je oprávnený poskytnúť predmet zmluvy, za účelom preukázania spôsobilosti dodávateľa na riadne poskytnutie jednotlivých častí predmetu zmluvy. |
Zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k tejto kúpnej zmluve. |
4. Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane nákladov na dopravu a dodanie predmetu zmluvy do jednotlivých miest plnenia, vynášku, likvidáciu odpadu. |
Maximálna celková cena za plnenie predmetu zmluvy nemôže presiahnuť sumu uvedenú v tejto zmluve, pričom maximálnou celkovou cenou sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi na základe objednávok, vyhotovených v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ pritom nie je povinný vyčerpať celý finančný objem uvedený v tejto kúpnej zmluve. |
Dodávateľ bude dodávať predmet zmluvy objednávateľovi počas doby platnosti kúpnej zmluvy, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá predmetu zmluvy pri jednotlivých dodávkach. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo predmetu zmluvy a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký predmet zmluvy od dodávateľa kúpi. |
Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávok objednávateľa odoslaných zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania, meno a kontakt na zamestnanca objednávateľa oprávneného na prevzatie predmetu zmluvy v mieste dodania. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky zástupcovi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia, vynášku na miesto inštalácie a jeho inštaláciu v rozsahu dohodnutom touto kúpnou zmluvou. Súčasťou dodávky bude potvrdenie od výrobcu predmetu zmluvy a jeho komponentov, resp. obchodného zastúpenia pre slovenský trh o aktivácii podpory pre predmet zmluvy a jeho komponenty. |
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie predmetu zmluvy vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný predmet zmluvy nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a kúpnou zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa kúpnej zmluvy. |
Prevzatie predmet zmluvy vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným predmetom zmluvy. Povinnosť riadne a včas dodať predmet zmluvy splní dodávateľ až dodaním predmet zmluvy do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke predmet zmluvy nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke, nebola vykonaná jeho riadna inštalácia alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
Vlastnícke právo k predmetu zmluvy a nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy prechádza na objednávateľa momentom prevzatia predmetu zmluvy zodpovedným zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste) v konkrétnom mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy do miest plnenia výhradne v prac. dňoch v čase od 7.00 hod do 17.00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zástupcovi objednávateľa deň a hod. dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí e-mailom potvrdiť zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky predmetu zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru podľa tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky predmetu zmluvy a miesto dodania, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a .pdf. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak sa po uzatvorení KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto KZ a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto kúpnej zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa kúpnej zmluvy, riadne zabalený, vybavený na prepravu a použiteľný na účel, na ktorý je určený. |
V prípade, že predmet zmluvy bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád predmetu zmluvy. |
Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je 36 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním predmet zmluvy alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady predmetu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný predmet zmluvy zodpovedajúcej kvality. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou predmetu zmluvy v lehote dohodnutej v bode 8 týchto osobitných požiadaviek na plnenie je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy vrátane DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou dohodnutej ceny predmetu zmluvy v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet KZ prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu KZ, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu KZ prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet KZ sám. |
Objednávateľ je oprávnený od KZ odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu KZ prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o VO, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti KZ. |
V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) - verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
Objednávateľ je oprávnený od dohody odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. 30. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
V prípade predčasného ukončenia kúpnej zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe kúpnej zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 31, 32 a 33 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti podľa tejto zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zmluvná strana je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, či akéhokoľvek porušenia zmluvy, sa nepoužije e-mail. |
Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
10.12.2020 11:00 — 09.03.2021 11:00
1,00 celok podľa technickej špecifikácie
241 384,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2020 08:37
08.12.2020 10:00
08.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2020 13:02 - Vstupná ponuka | 241 384,08 | € | Cena s DPH |
08.12.2020 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 235 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: