30794544
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia
Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kovový nábytok
Kovový nábytok, nábytok, oceľová zváraná skriňa, oceľový policový regál
Tovar, Služba
1. Oceľová zváraná skriňa so zámkom
|
|
---|---|
Funkcia |
Oceľová zváraná skriňa so zámkom a nastaviteľnými policami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oceľová zváraná skriňa so zámkom | ks | 10 | ||
Výška | mm | 1900 | ||
Šírka | mm | 1000 | ||
Hĺbka | mm | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | oceľový plech |
farba korpusu a chrbta | biela RAL9003 alebo príbuzný odtieň |
farba dverí | tmavo šedá S 7502-B - NCS alebo príbuzný odtieň |
počet vnútorných políc min | 4 ks |
nosnosť nastaviteľnej police min | 50 kg |
interval výškového nastavenia políc | áno |
hrúbka plechu korpus a chrbát min | 0,7 mm |
hrúbka plechu dvere min | 0,8 mm, vsadené do korpusu |
rektifikačné nožičky | áno |
kľúčka | 1 ks s trojbodovým zámkom |
master kľúč | 2 ks |
2. Oceľový policový regál
|
|
---|---|
Funkcia |
Oceľový policový regál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oceľový policový regál | ks | 10 | ||
Výška | mm | 1970 | ||
Šírka | mm | 1010 | ||
Hĺbka | mm | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | oceľový plech |
farba stĺpika | tmavo šedá S 7502-B - NCS alebo príbuzný odtieň |
farba políc | svetlo šedá RAL7035 alebo biela RAL9003 alebo príbuzný odtieň |
počet políc min | 5 ks |
nosnosť nastaviteľnej police min | 150 kg |
interval výškového nastavenia políc | áno |
hrúbka plechu políc min | 0,7 mm |
hrúbka plechu stĺpikov min | 2,0 mm |
pätky | áno |
Názov |
Cena je vrátane dopravy do miesta plnenia . |
Cena zároveň zahŕňa vynášku na 1.NP bez výťahu. a montáž nábytku |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 9:00 hod. do 15:00 hod. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo. |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a dizajnové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. |
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.12.2020 00:00 — 30.12.2020 17:00
20,00 ks
3 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2020 13:44
07.12.2020 09:00
07.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2020 08:41 - Vstupná ponuka | 3 399,60 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: