• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202032166

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202032166

OF-227899

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5231557

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

Kovový nábytok, nábytok, oceľová zváraná skriňa, oceľový policový regál

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oceľová zváraná skriňa so zámkom
Funkcia
Oceľová zváraná skriňa so zámkom a  nastaviteľnými policami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oceľová zváraná skriňa so zámkom ks 10
Výška mm 1900
Šírka mm 1000
Hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech
farba korpusu a chrbta biela RAL9003 alebo príbuzný odtieň
farba dverí tmavo šedá S 7502-B - NCS alebo príbuzný odtieň
počet vnútorných políc min 4 ks
nosnosť nastaviteľnej  police min 50 kg
interval výškového nastavenia políc áno
hrúbka plechu  korpus a chrbát min 0,7 mm
hrúbka plechu dvere min 0,8 mm, vsadené do korpusu
rektifikačné nožičky áno
kľúčka 1 ks s trojbodovým zámkom
master kľúč 2 ks
 2. Oceľový policový regál
Funkcia
Oceľový policový regál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oceľový policový regál ks 10
Výška mm 1970
Šírka mm 1010
Hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech
farba stĺpika tmavo šedá S 7502-B - NCS alebo príbuzný odtieň
farba políc svetlo šedá RAL7035 alebo biela RAL9003 alebo príbuzný odtieň
počet  políc min 5 ks
nosnosť  nastaviteľnej police min 150 kg
interval výškového nastavenia políc áno
hrúbka plechu  políc min 0,7 mm
hrúbka plechu stĺpikov min 2,0 mm
pätky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je  vrátane dopravy do miesta plnenia .
Cena zároveň zahŕňa  vynášku na  1.NP bez výťahu. a montáž nábytku
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 9:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a dizajnové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v  dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

28.12.2020 00:00 — 30.12.2020 17:00

20,00 ks

3 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2020 13:44

07.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 08:41 - Vstupná ponuka 3 399,60 € Cena s DPH
03.12.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 3 399,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS