166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
xerografický papier, formát A4
Tovar, Služba
|
1. Nákup kancelárskeho papiera
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení na tlač |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 1000 balíkov | ||
| Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 400 balíkov | ||
| Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 400 balíkov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho. |
| Dodanie bude požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
| Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 3 pracoviská v rámci Bratislavského kraja. Na rozvoz balíkov s konkrétnym počtom na konkrétne pracovisko je potrebné odsúhlasenie kontaktnej osoby objednávateľa po uzavretí zmluvy. |
| Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.12.2020 12:43
1 800,00 balík
8 814,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2020 08:07
08.12.2020 14:00
09.12.2020 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.12.2020 10:59 - Vstupná ponuka | 8 814,00 | € | Cena s DPH |
| 04.12.2020 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 812,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: