• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 09:10

Detail zákazky Z202032157

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 09:10

Základné údaje

Z202032157

OF-228152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257232

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera

xerografický papier, formát A4

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup kancelárskeho papiera
Funkcia
xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení na tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík 1 balík/500 ks 1000 balíkov
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík 1 balík/500 ks 400 balíkov
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 93%/min/ svetlosť s UV 110 %/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík 1 balík/500 ks 400 balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho.
Dodanie bude požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 3 pracoviská v rámci Bratislavského kraja. Na rozvoz balíkov s konkrétnym počtom na konkrétne pracovisko je potrebné odsúhlasenie kontaktnej osoby objednávateľa po uzavretí zmluvy.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2020 12:43

1 800,00 balík

8 814,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2020 08:07

08.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2020 10:59 - Vstupná ponuka 8 814,00 € Cena s DPH
04.12.2020 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 8 812,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS