164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
stravovanie, stravné karty
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom pre bezhotovostnú úhradu stravnej poukážky. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Elektronickou stravnou poukážkou sa rozumie poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov Objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej stravnej jednotky je vo výške 4,00 EUR a je pridružená k stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravnej jednotky/poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek/poukážok | ks/rok | 37500 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet | ks | 145 | ||
Lehota poskytovania služby | mesiac | 12 | ||
Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet | EUR | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta obsahuje: | názov a logo Dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, poučenie držiteľa karty, číselný a čiarový kód, platnosť karty |
Elektronická stravná karta tiež obsahuje: | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta umožňuje: | bezkontaktnú a kontaktnú platbu alebo platbu pomocou PIN kódu; PIN s možnosťou jeho zmeny; možnosť overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v EUR priamo na účtenke z POS terminálu; |
Elektronická stravná karta ďalej umožňuje: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webovej stránke Dodávateľa |
Elektronická stravná karta taktiež umožňuje: | spravovanie kariet zamestnávateľom - Objednávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webovej stránke Dodávateľa |
Použitie stravnej karty: | len na účel stravovania (nie výber v hotovosti) |
Platnosť elektronickej stravnej karty: | jej minimálne 12 mesiacov od jej vydania; stravná karta bude obsahovať dátum expirácie, s vyznačením roka a mesiaca |
Mobilná aplikácia: | stravná karta musí byť naviazaná na aplikáciu v mobilnom telefóne (bezplatná aplikácia); kompatibilná s OS Android a iOS; po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok; |
Online aplikácia: | áno |
Možnosť prezerať zostatok na elektronickej karte: | áno |
Bezpečnostný čip na karte: | áno |
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca Objednávateľa: | áno |
Možnosť zablokovania karty v prípade jej straty: | áno |
Možnosť zablokovania karty: | áno |
Vystavenie novej elektronickej stravnej karty: | áno, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody |
Názov |
1. Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie celoročné zabezpečenie podávania teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja za stravné karty v zmluvných stravovacích zariadeniach, akceptujúcich stravné karty Dodávateľa počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00 hod., nachádzajúcich sa v obvode odberných miest, určených Dodávateľom, v čase určenom pre obedňajšiu prestávku v trvaní 30 minút. |
2. Dodávateľ do troch (3) pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava-Staré mesto, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravných kariet. Dodávateľ môže uviesť webový odkaz na aktuálne platný zoznam stravovacích zariadení. |
3. Stravné karty musia mať zabezpečenú nadväznosť na stravovacie zariadenia, určené výlučne na stravovanie alebo kúpu potravín. |
4. Stravovacie zariadenia budú v preukázateľnom zmluvnom vzťahu k Dodávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody s Objednávateľom, na základe ktorého poskytujú požadované služby. |
5. Zariadenia budú akceptovať stravné karty a disponovať platobným terminálom, budú označené logom Dodávateľa a budú poskytovať stravovanie zamestnancom Objednávateľa (držiteľom kariet) podľa ich výberu, v cene zodpovedajúcej nominálnej hodnote vyznačenej na stravnej karte. V prípade ceny, ktorá bude vyššia ako zostatok na karte, bude zamestnancovi umožnené v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú sumu. |
6. Objednávanie stravných kariet sa bude realizovať prostredníctvom elektronického objednávkového/distribučného systému na základe elektronických objednávok Objednávateľa v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na webovom sídle Dodávateľa. Doručenie písomnej objednávky bude potvrdené formou správy o doručení objednávky, automaticky zaslanej elektronickým objednávkovým systémom. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo presný počet stravných kariet upravovať mesačne, v závislosti od skutočného počtu zamestnancov. |
8. Stravné karty nebudú mať charakter všeobecného platobného prostriedku a budú určené výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo na úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny, slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). |
9. Stravné karty budú Objednávateľovi dodávané na základe aktuálnych požiadaviek v ním určenom počte, údajmi o držiteľovi stravnej karty a finančnom limite, uvedenými v príslušnej objednávke. Stravná karta nebude doručovaná priamo zamestnancovi, ale zamestnávateľovi - Objednávateľovi. |
10. Objednávateľ bude v objednávkach pre stravné karty uvádzať aj finančný limit určený príslušným zamestnávateľom (Objednávateľom) na poskytovanie stravovania pre zamestnanca (držiteľa stravnej karty). |
11. Objednávka vystavená Objednávateľom bude obsahovať minimálne údaje pre stravné karty: meno a priezvisko príslušných zamestnancov; počet stravných kariet; nominálna hodnota; podmienky odovzdania a prevzatia stravnej karty; miesto a dátum vystavenia objednávky; meno, priezvisko a podpis osoby oprávnenej konať v mene Objednávateľa, telefónne číslo a e-mail. |
12. Dodávateľ zabezpečí dobíjanie stravných kariet do 24 hodín od obdržania záväznej objednávky na stravné karty. Karty budú dodávané Objednávateľovi po doručení písomnej objednávky Dodávateľovi, najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky, v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.. |
13. Objednávateľ vyžaduje vystavenie a dodanie stravných kariet pre nových zamestnancov po doručení písomnej objednávky najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky, v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
14. V prípade straty stravnej karty, jej krádeže alebo zničenia, zabezpečí Dodávateľ blokovanie karty na základe požiadania držiteľa karty. Na základe objednávky zabezpečí Dodávateľ bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej stravnej karty pre zamestnanca Objednávateľa, ktorý ju stratil, zničil alebo mu bola odcudzená. |
15. Na základe objednávky Objednávateľa Dodávateľ bezplatne vystaví a dodá náhradnú stravnú kartu pre zamestnanca Objednávateľa, ktorý kartu stratil, zničil alebo mu bola odcudzená. Stravná karta bude doručená do dvoch (2) pracovných dní od doručenia objednávky. |
16. Doručovanie stravných kariet sa uskutoční na základe záznamu o prevzatí (preberací protokol), ktorý bude dokladom k úhrade faktúry. Záznam bude obsahovať: dátum odovzdania kariet, počet odovzdaných kariet, nominálna hodnota stravnej karty, podpis odovzdávajúcej osoby, pečiatka Dodávateľa, podpis preberajúcej osoby za Objednávateľa (Odberateľa). |
17. Dodávateľ zabezpečí recykláciu stravných kariet po skončení doby ich platnosti. |
18. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi cenu stravnej jednotky (výšku poplatku za sprostredkované stravovacie služby), vyjadrenú percentom (%) z nominálnej hodnoty stravnej jednotky, do troch (3) pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. Cena stravnej jednotky, vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej jednotky, bude určená na štyri (4) desatinné miesta a bude jednotná po celú dobu trvania platnosti Rámcovej dohody. |
19. Konečná cena stravnej jednotky sa určí nasledovne: nominálna hodnota stravnej jednotky sa vynásobí percentom, ktoré Dodávateľ stanoví v rámci ceny stravnej jednotky. |
20. Konečná cena za stravnú jednotku bude vyjadrená v mene euro, zaokrúhlená na štyri (4) desatinné miesta. Zaokrúhľovanie na štyri (4) desatinné miesta sa uskutoční podľa klasických matematických pravidiel od poslednej číslice. |
21. Celková cena, ktorú bude Objednávateľ uhrádzať Dodávateľovi na základe objednávky, bude daná súčinom počtu stravných jednotiek a konečnej ceny za stravnú jednotku, t.j. Objednávateľ bude uhrádzať Dodávateľovi celkovú cenu objednaných stravných jednotiek. |
22. Do konečnej ceny stravnej jednotky sú započítané všetky náklady a výdavky Dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu zákazky a vynaložené a/alebo zabezpečené pri plnení jeho záväzkov. |
23. Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas platnosti Rámcovej dohody s Dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
24. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty stravných jednotiek ku kartám. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu so splatnosťou do 30 dní odo dňa doručenia faktúry, bezhotovostne - prevodným príkazom Objednávateľa na účet Dodávateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál preberacieho protokolu. |
25. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravných kariet/stravných jednotiek je len predpokladané a Objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných kariet/jednotiek. |
26. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet a množstvo elektronických stravných jednotiek počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb Objednávateľa v objednávkach. |
27. Objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody poskytne Dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Objednávateľa. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmien kontaktných osôb sú zmluvné strany povinné informovať sa navzájom o tejto skutočnosti. |
28. Objednávateľ požaduje zaškolenie min. 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou Dodávateľa elektronických stravných kariet. |
29. Zmluvný vzťah, uzatvorený touto Rámcovou dohodou, bude platný na obdobie od 1.1.2021 do 31.12.2021. |
30. Interval opakovaných plnení každý mesiac pri Rámcovej dohode. |
31. V momente uzatvorenia tejto Rámcovej dohody musí mať Dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody uzatvorenej s Dodávateľom, ktorý v momente uzatvorenia Rámcovej dohody nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora alebo bol z neho vymazaný. |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
37 500,00 stravné jednotky
150 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2020 10:10
07.12.2020 13:00
07.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2020 10:27 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2020 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 999,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: