• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 11:25

Detail zákazky Z202032121

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 11:25

Základné údaje

Z202032121

OF-219062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5231502

Objednávateľ

35629053

Krajská prokuratúra Trnava

Dolné Bašty 1, Trnava, 91744, SVK

Dodávateľ

35699434

Antalis, a.s.

Mlynské Nivy 73, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier do fotokopírky, papier na písanie, papier do tlačiarní, kancelárske potreby, písacie potreby

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
papier do tlačiarenských zariadení
papier do rozmnožovacích zariadení
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
papier na písanie
Kancelársky papier biely A4
Kancelársky papier biely A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť / gramáž A4 g/m2 80
hrúbka A4 nanometer 105 110
bielosť A4 % 160
drsnosť Bendtsen A4 ml/min 160 200
opacita / nepriehľadnosť A4 % 90 93
rozmer výška A4 mm 297
rozmer šírka A4 mm 210
počet kusov papiera v balíku A4 ks 500
počet kusov balíkov v krabici A4 ks 5
hmotnosť / gramáž A3 g/m2 80
hrúbka A3 nanometer 105 110
bielosť A3 % 160
drsnosť Bendtsen A3 ml/min 160 200
opacita/nepriehľadnosť A3 % 90 93
rozmer výška A3 mm 420
rozmer šírka A3 mm 297
počet kusov papiera v balíku A3 ks 500
počet kusov balíkov v krabici A3 ks 5
kancelársky papier A4 balík 500/listov 1150 balíkov / 230 krabíc
kancelársky papier A3 balík 500/listov 35 balíkov / 7 krabíc
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa balenie
cena zahŕňa naskladnenie
cena zahŕňa dovoz
farba biela
recyklovaný papier nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia Trnava, Dunajská Streda, Galanta, Piešťany, Senica, Skalica a vyloženie do skladových priestorov
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky a vykládky tovaru.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane naskladnenia tovaru
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia.
Objednávateľ zašle dodávateľovi rozpis rozvozu podľa miesta plnenia do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolné Bašty 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.12.2020 12:00

1 185,00 bal

4 880,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2020 09:26

07.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 54
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 14:20 - Vstupná ponuka 4 872,00 € Cena s DPH
03.12.2020 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 814,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS