• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202032119

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202032119

OF-227977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5231500

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové tyče, plechy, fólie a profily

Plechy

  • 44172000-6 - Plechy (stavebné)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plechy
Funkcia
Materiál na prácu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pozinkovaný plech 0,55/1000x2000mm tabuľa 10
Pozinkovaný plech vlnitý 0,55/800x2000mm tabuľa 45
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Požadujeme, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade akéhokoľvek poškodenia tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa za bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, 92001 Hlohovec, Stredisko prevádzky objektov, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

10.12.2020 08:00 — 14.12.2020 13:00

1,00 jeden celok

777,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2020 09:23

07.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 20:42 - Vstupná ponuka 777,00 € Cena s DPH
02.12.2020 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka 777,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS