00179027
Matica slovenská
P. Mudroňa 1, Martin, 03601, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie poskytovania stravovacích služieb formou stravných poukážok
Stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie poskytovania stravovacích služieb formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok mesačne - priemerne | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Personalizácia stravných poukážok | Rozdelenie zadaného počtu poukážok pre jednotlivých zamestnancov objednávateľa na základe ním dodaných podkladov pre každý kalendárny mesiac |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky e-mailom alebo faxom. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Daňový doklad/faktúra za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi nasledujúci deň po dodaní stravných poukážok podľa objednávky do sídla objednávateľa. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € vrátane DPH a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby bude stanovená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania predmetu zmluvy do dvoch pracovných dní od vystavenia objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že udávané množstvá stravných poukážok sú len predpokladané a skutočné množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Udávané množstvo stravných poukážok môže byť podstatne zmenené v dôsledku zmeny legislatívy v oblasti stravných lístkov. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keď nebude odobraté minimálne alebo maximálne množstvo. |
Každá zo zmluvných strán má právo bez udania dôvodu od zmluvy odstúpiť v 3-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
Doba platnosti zmluvy | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Pavla Mudroňa 1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2021 08:59 — 31.12.2021 09:00
14 400,00 ks
57 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2020 09:00
16.12.2020 09:01
16.12.2020 09:16
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2020 10:23 - Vstupná ponuka | 57 600,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2020 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 599,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: