• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 12:10

Detail zákazky Z202032106

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 12:10

Základné údaje

Z202032106

OF-226030

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5231480

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31564003

SAD, s.r.o.

Cesta osloboditeľov 8, Brezno, 97701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Žiarivkové trubice 36W

Žiarivkové trubice

  • 31532910-6 - Žiarivkové trubice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Žiarivkové trubice 36W
Funkcia
Žiarivkové trubice do svietidiel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 690
výkon W 36
dĺžka mm 1200
priemer mm 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typový rad veľkosti trubice T8
pätica G13
svietivosť studená biela 840
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Žiarivkové trubice 36W

Žiarivkové trubice 36W PILA

upresnenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, 01001 Žilina, Stredisko prevádzky objektov Martin - pracovisko žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.12.2020 07:00 — 11.12.2020 13:00

1,00 jeden celok

1 030,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2020 08:42

07.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 37
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 08:49 - Vstupná ponuka 1 026,72 € Cena s DPH
07.12.2020 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 786,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS