36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
36252417
REGIONPRESS, s.r.o.
Pekárska 7489/40A, Trnava, 91701, SVK
Tlač časopisu
časopis, tlač
Služba, Tovar
1. Tlač a dodanie časopisu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské služby súvisiace s tlačou a dodaním desiatich (10) vydaní časopisu v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Realizácia tlače na základe dodaných podkladov vo formáte .pdf so zalomením pre tlač. |
Predmet plnenia nespadá pod tovary so zníženou 10 % sadzbou dane z pridanej hodnoty uvedených v prílohe č. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vydaní časopisu: | ks | 10 | ||
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 240 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA ČASOPISU: | |
Počet strán: | 16 |
Výsledný formát časopisu: | A4 |
Farebnosť časopisu: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (spinka alebo lepená) |
Papier: | 80g / m2 lightweight coated |
Názov |
1. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). |
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa. |
2. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase a miestne plnenia a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe Čiastkovej výzvy (objednávky). |
4. Predmet plnenia nespadá pod tovary so zníženou 10 % sadzbou dane z pridanej hodnoty uvedených v prílohe č. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvnených tlačiarenských služieb, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie. |
6. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) s periodicitou a s rozsahom tlačiarenských služieb v závislosti od svojich potrieb. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tlačiarenských služieb za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo služieb uvedených v špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tlačiarenské služby v dohodnutých množstvách, čase a miestne a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ okrem dodania do miesta dodania zabezpečí aj vykládku. |
9. Podklady zasiela Objednávateľ Dodávateľovi v rámci Čiastkovej výzvy ako jej prílohu v grafickej a textovej podobe umožňujúcej realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy. |
10. Dodávateľ je povinný podklady podľa bodu 9. osobitných požiadaviek na plnenie riadne skontrolovať a upozorniť Objednávateľa na chyby alebo nedostatky podkladov do 48 hodín od ich doručenia. |
11. Objednávateľ je povinný odstrániť chyby alebo nedostatky podkladov pre realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy do 48 hodín od doručenia upozornenia podľa bodu 10. osobitných požiadaviek na plnenie. |
12. Termín plnenia Čiastkových výziev je najneskôr 14 dní od odoslania Čiastkovej výzvy Dodávateľovi, dodania tlačových podkladov, na základe ktorých je možné riadne zrealizovať plnenie Čiastkovej výzvy a schváleného grafického náhľadu predmetu tlače zo strany Objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje schváliť, resp. neschváliť grafický náhľad do 2 dní odo dňa jeho doručenia Objednávateľovi. |
13. Termín dodania predmetu Čiastkovej výzvy (objednávky) do miesta plnenia je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr jeden pracovný deň vopred aj s približným časom dodania. Pracovná doba pre dodanie je v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30 hod. |
14. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom emailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH jedného vydania časopisu podľa uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie a 10 vydaní celkom, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. |
15. Objednávateľ má právo na vrátenie predmetu plnenia pre preukázateľné vady (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek, a pod.). |
16. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie maximálnych jednotkových cien z cenového rozpočtu predloženého v súlade s bodom 14. Osobitných požiadaviek na plnenie a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody, t.j. v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Ak v Momente uzavretia Rámcovej dohody nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
19. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
19.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
19.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
19.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou - prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
20. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
20.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
20.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
20.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
20.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
20.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
20.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
20.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
20.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
20.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
20.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
21. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Rybničná 36, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
10,00 vydanie
136 701,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2020 11:26
08.12.2020 10:00
08.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2020 14:15 - Vstupná ponuka | 136 700,40 | € | Cena s DPH |
07.12.2020 16:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 135 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: