• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 12:20

Detail zákazky Z202032045

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 12:20

Základné údaje

Z202032045

OF-228039

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5244933

Objednávateľ

36063606

Bratislavský samosprávny kraj

Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

36252417

REGIONPRESS, s.r.o.

Pekárska 7489/40A, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač časopisu

časopis, tlač

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 22213000-6 - Časopisy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a dodanie časopisu
Funkcia
Tlačiarenské služby súvisiace s tlačou a dodaním desiatich (10) vydaní časopisu v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie.
Realizácia tlače na základe dodaných podkladov vo formáte .pdf so zalomením pre tlač.
Predmet plnenia nespadá pod tovary so zníženou 10 % sadzbou dane z pridanej hodnoty uvedených v prílohe č. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet vydaní časopisu: ks 10
Náklad v rámci jedného vydania: výtlačok 240 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ŠPECIFIKÁCIA ČASOPISU:
Počet strán: 16
Výsledný formát časopisu: A4
Farebnosť časopisu: 4 + 4 CMYK
Väzba: V1 (spinka alebo lepená)
Papier: 80g / m2 lightweight coated
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa.
2. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase a miestne plnenia a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe Čiastkovej výzvy (objednávky).
4. Predmet plnenia nespadá pod tovary so zníženou 10 % sadzbou dane z pridanej hodnoty uvedených v prílohe č. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvnených tlačiarenských služieb, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie.
6. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) s periodicitou a s rozsahom tlačiarenských služieb v závislosti od svojich potrieb.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tlačiarenských služieb za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo služieb uvedených v špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tlačiarenské služby v dohodnutých množstvách, čase a miestne a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ okrem dodania do miesta dodania zabezpečí aj vykládku.
9. Podklady zasiela Objednávateľ Dodávateľovi v rámci Čiastkovej výzvy ako jej prílohu v grafickej a textovej podobe umožňujúcej realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy.
10. Dodávateľ je povinný podklady podľa bodu 9. osobitných požiadaviek na plnenie riadne skontrolovať a upozorniť Objednávateľa na chyby alebo nedostatky podkladov do 48 hodín od ich doručenia.
11. Objednávateľ je povinný odstrániť chyby alebo nedostatky podkladov pre realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy do 48 hodín od doručenia upozornenia podľa bodu 10. osobitných požiadaviek na plnenie.
12. Termín plnenia Čiastkových výziev je najneskôr 14 dní od odoslania Čiastkovej výzvy Dodávateľovi, dodania tlačových podkladov, na základe ktorých je možné riadne zrealizovať plnenie Čiastkovej výzvy a schváleného grafického náhľadu predmetu tlače zo strany Objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje schváliť, resp. neschváliť grafický náhľad do 2 dní odo dňa jeho doručenia Objednávateľovi.
13. Termín dodania predmetu Čiastkovej výzvy (objednávky) do miesta plnenia je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr jeden pracovný deň vopred aj s približným časom dodania. Pracovná doba pre dodanie je v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30 hod.
14. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom emailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH jedného vydania časopisu podľa uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie a 10 vydaní celkom, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody.
15. Objednávateľ má právo na vrátenie predmetu plnenia pre preukázateľné vady (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek, a pod.).
16. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie maximálnych jednotkových cien z cenového rozpočtu predloženého v súlade s bodom 14. Osobitných požiadaviek na plnenie a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody, t.j. v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Ak v Momente uzavretia Rámcovej dohody nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra.
19. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje:
19.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody,
19.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát,
19.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou - prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve.
20. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať:
20.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách.
20.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
20.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u.
20.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme.
20.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody.
20.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán.
20.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody.
20.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
20.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov.
20.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi.
20.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody.
21. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.
22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rybničná 36, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

10,00 vydanie

136 701,36

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2020 11:26

08.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 144
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 14:15 - Vstupná ponuka 136 700,40 € Cena s DPH
07.12.2020 16:40 - Najvýhodnejšia ponuka 135 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS