• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 13:00

Detail zákazky Z202032038

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2020 13:00

Základné údaje

Z202032038

OF-227892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5231455

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deratizácia objektov

Deratizácia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia objektov
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov.
Deratizácia objektov (likvidácia hlodavcov): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, kanalizačné šachty a pod.
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Deratizácia objektov - jarná 2021 m2 378 000
Deratizácia objektov - jesenná 2021 m2 378 000
Deratizácia objektov - jarná 2022 m2 378 000
Deratizácia objektov - jesenná 2022 m2 378 000
spolu všetky deratizácie m2 1 512 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Deratizácia jarná 1x v roku 2021, 1x v roku 2022 - v termíne: apríl - 15. júl
Deratizácia jesenná 1x v roku 2021, 1x v roku 2022 - v termíne: september - 15. november
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť emailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia, je dodávateľ povinný označiť pri vstupe do objektu, spolu s dátumom vykonania služby.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude dodávateľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, monitoring a doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu).
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania služby - západ - okr. Malacky 30.000,00 m2; okr. Bratislava 53.521,00 m2 (objekty: Domkárska, Čunovo, Jarovce, Polianky); okr. Trnava 8.500,00 m2; okr. Trenčín 19.560,00 m2, okr. Partizánske 80.000,00 m2; okr. Galanta 23.817,00 m2.
Miesto vykonania služby - stred - okr. Považská Bystrica 18.000,00 m2; okr. Martin 332,00 m2; okr. Liptovský Mikuláš 14.150,00 m2 (objekty Demänovská cesta, Revolučná, L. Ján); okr. Žarnovica 16.600,00 m2; okr. Zvolen 13.500,00 m2; okr. Čadca 26.579,00 m2 (objekty: Čadca, Svrčinovec, Poľana, Horelica).
Miesto vykonania služby - východ - okr. Poprad 12.000,00 m2 (objekty: Bôrik, Lučivná, Poprad - Západ, Batizovce); okr. Levoča 30.000,00 m2; okr. Prešov 16.331,00 m2; okr. Košice 14.955,00 m2 (objekty: Košice, Štós).
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovné doklady:
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z.;
- platné rozhodnutie Okresného úradu v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov v rámci okresu a presahujúci územie okresu;
- platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu;
- potvrdenie s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť zber a prepravy vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti v zmysle § 39a zákona č. 39/2007 Z. z.;
- zmluvu s registrovanou spoločnosťou oprávnenou na likvidáciu živočíšnych vedľajších produktov a nebezpečných odpadov po vykonanej deratizačnej činnosti.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

04.01.2021 06:30 — 31.12.2022 14:30

4,00 meranie

90 720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.12.2020 10:42

07.12.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 117
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 11:26 - Vstupná ponuka 85 000,00 € Cena bez DPH
07.12.2020 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 59 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS