35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Deratizácia objektov
Deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Deratizácia objektov (likvidácia hlodavcov): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, kanalizačné šachty a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizácia objektov - jarná 2021 | m2 | 378 000 | ||
Deratizácia objektov - jesenná 2021 | m2 | 378 000 | ||
Deratizácia objektov - jarná 2022 | m2 | 378 000 | ||
Deratizácia objektov - jesenná 2022 | m2 | 378 000 | ||
spolu všetky deratizácie | m2 | 1 512 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná | 1x v roku 2021, 1x v roku 2022 - v termíne: apríl - 15. júl |
Deratizácia jesenná | 1x v roku 2021, 1x v roku 2022 - v termíne: september - 15. november |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť emailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia, je dodávateľ povinný označiť pri vstupe do objektu, spolu s dátumom vykonania služby. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude dodávateľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, monitoring a doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania služby - západ - okr. Malacky 30.000,00 m2; okr. Bratislava 53.521,00 m2 (objekty: Domkárska, Čunovo, Jarovce, Polianky); okr. Trnava 8.500,00 m2; okr. Trenčín 19.560,00 m2, okr. Partizánske 80.000,00 m2; okr. Galanta 23.817,00 m2. |
Miesto vykonania služby - stred - okr. Považská Bystrica 18.000,00 m2; okr. Martin 332,00 m2; okr. Liptovský Mikuláš 14.150,00 m2 (objekty Demänovská cesta, Revolučná, L. Ján); okr. Žarnovica 16.600,00 m2; okr. Zvolen 13.500,00 m2; okr. Čadca 26.579,00 m2 (objekty: Čadca, Svrčinovec, Poľana, Horelica). |
Miesto vykonania služby - východ - okr. Poprad 12.000,00 m2 (objekty: Bôrik, Lučivná, Poprad - Západ, Batizovce); okr. Levoča 30.000,00 m2; okr. Prešov 16.331,00 m2; okr. Košice 14.955,00 m2 (objekty: Košice, Štós). |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z.; |
- platné rozhodnutie Okresného úradu v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov v rámci okresu a presahujúci územie okresu; |
- platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu; |
- potvrdenie s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť zber a prepravy vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti v zmysle § 39a zákona č. 39/2007 Z. z.; |
- zmluvu s registrovanou spoločnosťou oprávnenou na likvidáciu živočíšnych vedľajších produktov a nebezpečných odpadov po vykonanej deratizačnej činnosti. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Slovenská republika
04.01.2021 06:30 — 31.12.2022 14:30
4,00 meranie
90 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2020 10:42
07.12.2020 10:45
07.12.2020 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2020 11:26 - Vstupná ponuka | 85 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2020 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: