17314852
Štátny inštitút odborného vzdelávania
Bellova 54/A, Bratislava, 83763, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Dodanie xerografického papiera formátu A4
papier do kopírovacích prístrojov, papier do tlačiarní, kancelársky papier, papier na písanie
Tovar, Služba
1. Dodanie xerografického papiera formátu A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Xerografický papier formátu A4 na každodenné použitie s možnosťou farebnej aplikácie do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | μm | 106 | ||
Tuhosť pozdĺžna | mN | 125 | ||
Tuhosť priečna | mN | 60 | ||
Drsnosť podľa Bendtsena | ml/min | 200 | ||
Belosť | CIE | 150 | ||
Jasnosť | % | 110 | ||
Opacita | % | 91 | ||
Formát | A | A4 | ||
Rozmer výška | mm | 297 | ||
Rozmer šírka | mm | 210 | ||
Počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
Počet kusov balíkov v krabici | ks | 5 |
Názov |
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi riadny dodací list s uvedením dodaného tovaru a ceny. |
Objednávateľ zabezpečí písomné potvrdenie prevzatia objednávky v mieste dodania. |
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je tovar poškodený, odmietne tovar prevziať a dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Pri zistení zjavných vád pri odbere tovaru je Objednávateľ povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru písomne reklamovať zjavné vady. |
Skyté vady je povinný Objednávateľ reklamovať najneskôr do uplynutia záručnej doby, ktorá je stanovená na 24 mesiacov. Dodávateľ je povinný všetky vady počas záručnej lehoty odstrániť na vlastné náklady. |
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnou manipuláciou, skladovaním alebo iným zanedbaním zo strany kupujúceho. |
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Lehota dodania tovaru je do 10 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa. |
Dodávateľ musí neodkladne oznámiť kupujúcemu akúkoľvek udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje včasnú dodávku objednaného tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho celkovej cene zákazky budú zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: dodanie tovaru, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady úzko súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy. |
Zálohové platby ani platby vopred nebudú na základe dohody realizované. |
Úhrada za plnenie bude uskutočnená po dodaní na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi spolu s dodacím listom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodanie tovaru v požadovanej špecifikácii, kvalite a množstve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne po ukončení výberového procesu predložiť Objenávateľovi Certifikát o splnení technickej špecifikácie dodávaného tovaru. |
Zákazka musí byť realizovaná vrátane dopravy na miesto plnenia určené dodávateľom. |
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon akejkoľvek kontroly, auditu alebo iného overovania súvisiaceho so záväzkovým vzťahom založeným touto zmluvou a poskytovať oprávneným orgánom všetku nevyhnutnú súčinnosť. |
Oprávneným orgánom na vykonanie kontroly, auditu alebo iného overovania sú najmä: a) Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; d) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, |
f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, g) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov Európskej únie, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie etických noriem v rámci realizácie verejného obstarávania a zabezpečiť uplatňovanie primeraných a účinných prostriedkov na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Objednávateľ nesmie prijímať žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli by sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň. |
Objednávateľ nesmie poskytnúť neoprávnené priame alebo nepriame výhody akéhokoľvek druhu sebe alebo inej osobe, ktorá je osobou blízkou Objednávateľovi a nesmie svojimi vlastnými záujmami ohroziť záujmy a ciele Národného projektu. |
Zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. |
Bellova 54/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.12.2020 00:00 — 18.12.2020 12:00
100,00 krabica
1 614,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2020 09:31
04.12.2020 10:00
04.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2020 12:25 - Vstupná ponuka | 1 614,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2020 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 610,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: